Site icon מקומונט לוד

רופא עד הבית – למבוגרים, לחולים, ולכולם

איזה שירות, איזה פיתרון, ואיזה אפשרות יוצאת מגדר הרגיל זו, להזמין רופא עד הבית. בזמן שאנחנו הכי צריכים עזרה, כשאנחנו בחולשה, בקושי, בחולי, הדבר המקובל עד כה היה לצאת מהמיטה ומהבית, ולהתגלגל עד לחדר ההמתנה של הרופא. לא עוד, כיום הסטנדרט החדש ההולך ומתהווה הוא ביקורי בית של רופא, ויפה שעה אחת קודם.

כמה מאתגר זה לקום מהמיטה כשאתם חולים, וכמה אנרגיה זה שותה מהגוף בדיוק כשאתם צריכים את מלוא האנרגיה. תארו לעצמכם עולם בו כשאתם חולים ועייפים, הרופא המתאים מגיע אליכם, בודק אתכם בנוחות הבית, נותן את האבחנה והמרשם, וממשיך הלאה, מבלי שנאלצתם להתאמץ כלל. העולם הזה כבר כאן, והנה היתרונות שלו לפניכם.

היתרונות של רופא עד הבית

מה עושה הרופא בביקור הבית?

ביקור בית של רופא מאפשר לא מעט פתרונות. נכון, אין גישה לציוד המורכב כמו בחדר המיון של בית החולים, ואכן יש מקרים בהם הזמנת אמבולנס והגעה לבית החולים לאשפוז היא חיונית. אבל מה עם כל שאר המקרים?

במרבית המקרים ניתן ליהנות משירותים רבים, כולל שירותים שמגיעים רק דרך מכשור רפואי מקצועי, בעזרת שירות של רופא עד הבית. בדיקות קליניות ובדיקות גופניות מקיפות ניתן לבצע בבית, ולא חובה להגיע לאשפוז, אלא אם יש צורך בבדיקות הדמיה. מתן נוזלים בעירוי, קבלת תרופות במקום או מרשם לתרופות ליממה הקרובה, ועוד שירותים רבים של עזרה ראשונה ושירותים נוספים זמינים לכם כעת במרחק לחיצה.