Site icon מקומונט לוד

רכב לפירוק – אל תדאגו, אתם לא לבד

זוכרים את הרגע המרגש הזה? כבר חרשתם על הרכב של ההורים, ופתאום הגיע הרגע שבו הבנתם שיהיה לכם את הרכב הראשון שלכם. בין אם חסכתם לבד לקניה, ובין אם עזרו לכם, התחושה של הרכב הראשון היא עולם אחר לגמרי. הוא ליווה אתכם שנים רבות, נסעתם איתו לכל מקום אפשרי. ולפעמים, מגיע גם הרגע שצריך להיפרד ממנו ולחשוב על מגרש רכב לפירוק על מנת שלא להוות סכנה לסביבה, או סתם להחזיק רכב שאין בו תועלת ולשלם עליו כספים מיותרים.

לצורך העניין הזה, ישנם אנשי מקצוע. קונה רכבים לפירוק הוא האדם איתו אתם צריכים לדבר, ולהבין מה התהליך הבירוקרטי הפורמלי שעליכם לעבור.

רכב לפירוק – זה לא סוף העולם

מסירת הרכב שלכם אל קונה רכבים לפירוק זה לא סוף העולם. אבל כן מדובר בסיטואציה שפחות אנשים היו רוצים להיות מעורבים בה, ואילו בשל הסיבה הפשוטה: סנטימנטים. אנחנו בני אדם, ומטבענו אנחנו נקשרים אל החפצים שלנו. על אחת כמה וכמה, לרכבים שלנו. כשאם אנחנו מעבירים רכב לפירוק זה רק הגיוני שניקח את זה בעצבות.

אתם לא חייבים לעבור את זה לבד, ישנן חברות מקצועיות המתמחות בתחום ויכולות ללוות אתכם בשמחה באדיבות, ובמקצועיות בתהליך מול משרד הרישוי.

רכב לפירוק – מה התהליך?

התהליך להעברת הרכב לפירוק הוא לא תהליך מורכב. בסך הכל יש להגיע אל משרד הרישוי כבעלי הרכב, עם כל מסמכי הרכב ולבטל את רישום הרכב על מנת להורידו מהכביש. הסיבה לכך שיש להוריד את הרכב מהכביש היא בשל העובדה שרכב תקול, עלול להוות סכנה לסביבה.

סיבה נוספת טובה להעביר את הרכב אל קונה רכבים לפירוק היא חלפים תקינים של הרכב שישמשו רכבים אחרים שעוד יכולים להיות ברי תיקון, ותרומה אדירה לתעשיית המחזור של הברזל והמתכת.

מהרגע שקיבלתם את האישור ממשרד הרישוי לאחר מילוי הטפסים שהרכב בוטל וירד מהכביש, תוכלו להמשיך את התהליך ולהעביר רכב לפירוק אל מגרש רכבים מתאים, עם אנשי המקצוע שבחרתם לשם כך.

רכב לפירוק. תמונה: freepik

חשוב שתדעו: אם לרכב שלכם ישנו צו עיקול, או שעבוד, לא תוכלו לבטל את הרישום שלו, להוריד אותו מהכביש ולהעבירו אל קונה רכבים לפירוק לצורך פירוק.

כולם מרוויחים במהלך הזה

מדברים על העברת רכב לפירוק בעלי הרכב מקבלים תמורה כספית עבור הרכב שלהם שכבר יוצא משימוש. התמורה משתנה בהתאם לחלפים התקינים של הרכב, ובהתאם להיסטוריה שלו. האם תאונות קשות, האם רק תקול, האם תקול באופן קשה כך שהחלפים אינם ברי שימוש, ועוד.

אותו קונה רכבים לפירוק שבחרתם, מרוויח כי מגיע אליו אל מגרש הפירוק רכב נוסף, תעשיית המחזור של הברזל והמתכת מרוויחה, והכי חשוב – הסביבה מרוויחה. על הכביש לא יהיה רכב שעלול לסכן אף אחד, ואיכות הסביבה לא תיפגם בשל רכב תקול ששוכב בחניה.

את התהליך הזה מומלץ לבצע אך ורק בליווי גורמים מקצועיים. שי עסקי רכב ישמחו ללוות אתכם בתהליך מהצעד הראשון ורגע ההחלטה, ועד לסיום העסקה וקבלת התמורה הכספית עבור הרכב. הליווי יעשה ברגישות, באדיבות, במקצועיות ועם הבנה של הסיטואציה.

מאמר זה נכתב על ידי שי עסקי רכב. אנו מומחים ומנוסים בתחום הרכב, פועלים במרכז הארץ מזה מספר שנים ובעלים של מגרש רכבים מאובזר העובד על פי כל הנהלים והתקנים הרלוונטיים של משרד התחבורה.