Site icon מקומונט לוד

רכישה נכונה משפרת את מצב העסק שלך!

כיצד יכולה רכישה נכונה של ציוד לשפר את מצב העסק?!

בעלי עסקים מחפשים ללא הרף אחר דרכים לייעל ולשפר את אופן ההתנהלות של העסק, במטרה להביאו לכדי שגשוג. הדבר נכון עבור מנהלים ובעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, ועל מנת שהעסק יתנהל בצורה יעילה לאורך זמן קיים צורך לשים לב לפרטים הקטנים, ולבצע כל צעד וצעד בהתנהלות העסק באופן מחושב.

אחד התחומים בהם קיים פוטנציאל גבוה לניהול נבון וחסכוני יותר של העסק הוא בכל הנוגע לרכישת ציוד מקצועי המשמש את העסק באופן שוטף. הדבר נכון גם לרבים מן העסקים שניתן למצוא בלוד ובאזור התעשייה המקומי. על ידי רכישה נכונה של ציוד מקצועי לעסק, ניתן לייצר מצד אחד חיסכון משמעותי בהוצאות העסק מדי שנה (כמו גם בטווח הארוך), ומצד שני לייצר ביתר יעילות.

מיכון אמין וחסכוני באנרגיה וגופי חימום שיחזיקו מעמד שנים

אחת הסיבות העיקריות לכך שמשתלם יותר להשקיע ולרכוש ציוד מקצועי ואמין לבית העסק, במיוחד במקרים של בתי עסק יצרניים, היא כי ציוד איכותי מיוצר כיום בטכנולוגיות המאפשרות תצרוכת אנרגיה יעילה יחסית, ובכך מצמצמות את הוצאות האנרגיה (בעיקר חשמל או סולר) של העסק מדי חודש, ולאורך שנים. הסיבה העיקרית השנייה היא כי ציוד כבד איכותי עתיד להחזיק מעמד ולתפקד בצורה טובה לאורך שנים רבות.

ניקח לדוגמה ציוד המשמש אינספור בתי עסק מסוגים ותחומים שונים – גופי חימום. קיימים סוגים רבים ושונים של גופי חימום תעשייתיים, בעלי מגוון שימושים שונים בבתי עסק, ארגונים ומוסדות – החל מחימום חללים גדולים ועד לבתי עסק יצרניים אשר משתמשים בתנורים וגופי חימום גדולים במסגרת תהליך הייצור. בעוד מנהל או בעל עסק יכול לבחור מבין מגוון יצרנים וסוגים שונים של גופי חימום, בפועל משתלם לבחור בגוף חימום מקצועי ואיכותי, כזה המיוצר על ידי החברות המובילות בתחום ומגיע עם תעודת אחריות למשך שנים. זאת במקום לחסוך ולרכוש ציוד זול יותר או תנורים יד שנייה וכו’. תצרוכת החשמל של ציוד כבד זה (בדומה למרבית סוגי הציוד התעשייתי) מגיעה לאלפי או עשרות אלפי שקלים מדי שנה, ובמקרים רבים אף ליותר מכך. גופי חימום חדשים מיוצרים בסטנדרטים קפדניים של צריכת אנרגיה, ולכן יכולים לחסוך עשרות אלפי שקלים בהוצאות השנתיות השוטפות של העסק.

הדבר נכון כמובן גם לסוגים רבים אחרים של ציוד תעשייתי המשמש עסקים שונים.

עבודה עם ספקים ויצרנים אמינים

בנוסף לתצרוכת אנרגיה יעילה, סיבה עיקרית נוספת עבור בעל העסק להשקיע בציוד תעשייתי איכותי, גם אם הוא יקר יותר, היא כי משתלם לעבוד עם ספקים ויצרנים מובילים ואמינים, מה שבא לכדי ביטוי גם כן בהוצאות ובחיסכון הצפוי של העסק לאורך זמן.

גם כאן הדוגמה של גופי חימום תעשייתיים מייצגת – רכישה של ציוד מסוג זה המיוצר על ידי היצרניות המובילות בעולם ומשווק בארץ על ידי יבואנים וספקים מקצועיים ומובילים בתחום הוכיחה את עצמה כבר לא פעם כיעילה ומשתלמת יותר לאורך זמן. רק חכו עד שהתנור או המקרר התעשייתי עליהם נסמך העסק שלכם יתקלקל, ואז תיווכחו עד כמה חשובה אחריות אמינה, וספקים/יצרנים/נותני שירות ברמה גבוהה שיטפלו בבעיה שלכם ביעילות ובמהירות…

לסיכום, עבור מרבית העסקים הנסמכים על ציוד תעשייתי כבד משתלם יותר להשקיע ברכישה של ציוד איכותי, מקצועי ואמין. ציוד מסוג זה יחסוך בהוצאות העסק לאורך זמן, ויאפשר לו לפעול ביתר יעילות.

תמוה שאול ירושלמי