Site icon מקומונט לוד

רעיונות לפעילות ערב צוות

קרדיט - Pixabay

מקומות עבודה רבים מבינים כי ישנה חשיבות רבה לגיבוש צוות המשרד ופעמים רבות דבר זה מתבצע על ידי ימי גיבוש או למשל ערבי צוות. ניתן למצוא מגוון רעיונות לפעילות ערב צוות למשל על מנת לשבור את השגרה היום יומית במקום העבודה למען הגברת המוטיבציה בקרב העובדים. פעילויות ערב מגבשות ומאפשרות את ההזדמנות לקיום מפגש חברתי באווירה שונה ונינוחה, אווירה חברית יותר. בין אם אתם מחפשים רעיונות לערב מלא פעילות בחוץ או ערב אינטימי במשרד למשל, חשוב שתבחרו בפעילות שתתאים לאופי המשרד והצוות לצד המטרות הארגוניות. אז כיצד אפשר להפוך את הערב שלכם לחוויה בלתי נשכחת במקום העבודה?

רעיונות לפעילות ערב צוות באווירה טובה

ערב סינמה: סרט עם פופקורן

רעיון נחמד לפעילות ערב צוות הוא סינמטי, כלומר ערב של סרט טוב עם נשנושים, פופקורן, שתיה קלה (אפשר לשלב גם משקאות תוססים ואלכוהוליים), זו יכולה להיות הבחירה המושלמת. אפשר להקרין את הסרט במשרד, אפשר להשכיר אולם קולנוע פרטי ולסדר לצוות המשרד פינת נשנושים ושתיה. איך ניגשים לבחירת הסרט? הבחירה בפני עצמה יכולה להיות משימה נחמדה, ניתן לבחור סרטים אהובים מהילדות או ברטים פופולריים מימינו אנו.

ערב משחקי חברה

רעיונות לפעילות ערב צוות כולל בין היתר גם ערבי משחק. את המשקים ניתן לארגן כך שיתאימו הן לקבוצות קטנות והן לקבוצות גדולות, כמו למשל משחקי טריוויה, משחקי חידות קבוצתיות, משחקי שולחן ועוד. משחקי חברה מהווים דרך נהדרת לעודד את שיתוף הפעולה בקרב העובדים, צחוק משותף ותחרות ידידותית. בנוסף לכך, ערבי משחק גם מאפשרים לצוות העובדים להכיר יותר טוב בצורה אישית האחד את השני באופן מהנה יותר ועל ידי כך לחזק את הקשרים הבין-אישיים.

רעיונות לפעילות ערב צוות באווירה פעילה

פעילויות אתגריות או תחרויות ספורטיביות

האם צוות העובדים שלכם אוהב אתגרים? פעילות גופנית? קצת תחרויות או פעילויות אתגריות עשויות להיות רעיון נהדר. ניתן לארגן מגוון פעילויות, החל מכדורגל, כדורסל, טורנירים של טניס (מגרש או שולחן) ועוד. בתחום האתגרי, ניתן לשקול ביצוע פעילויות כמו מלולי נינג’ה, טיפוס על קירות, משחק פיינטבול ידידותי – פעילויות שיעלו את האדרנלין בקרב הצוות ויסייעו בגיבוש.

סדנאות בישול

סדנאות בישול במקומות עבודה הפכו פופולריות מאוד בשנים האחרונות, צוות העובדים יכולים ליצור ביחד אוכל טעים לצד הנאה ולמידה. הצוותים נדרשים להכין מגוון מנות תוך למידה של התנסויות בטעמים ולימוד טכניקות חדשות.

יתרון נוסף בסדנאות הללו הוא שניתן לבצע תחרויות בסגנון “מאסטר שף”, משמע חלוקת העובדים לצוותים ויצירה של תחרות קלילה בתחום הבישול בין הצוותים.

הסדנאות יכולות להתמקד במגוון מטבחים, למשל מטבח אסייתי, מטבח איטלקי, ים תיכוני ועוד. אין ספק שזוהי דרך מעולה לשבור את הקרח וליצור זכרונות טעימים ומהנים בקרב חברי הצוות.

לא חסרות פעילויות לערבי צוות של המשרד, בין אם ערבי סרט, ערבי משחק, תחרויות, סתם בילוי שגרתי במסעדה או בר, סדנאות למיניהן ועוד – כך או כך, מדובר בהזדמנויות שיסייעו לחזק את הקשרים הבין-אישיים לצד הגברת תחושת השייכות בקרב העובדים. השקעה נכונה בתכנון המאורע תבטיח חוייה מגובשת ומהנה שתתרום רבות לשיפור האווירה במקום העבודה לצד חיזוק הקשרים בין חברי הצוות.