Site icon מקומונט לוד

רפי יקותיאל: מצטרף למפלגה של גדעון סער

רפי יקותיאל, המשנה לראש העיר לוד, הודיע לפני זמן קצר כי הוא מצטרף למפלגתו של גדעון סער “תקווה חדשה” ותומך בגדעון לראשות הממשלה. בשלב זה לא ידוע האם ישובץ יקותיאל ברשימה לכנסת ובאיזה מקום.

חבר מועצת העיר רפי יקותיאל הודיע הבוקר כי הוא יוצא לדרך חדשה ומצטרף ל”תקווה חדשה” של גדעון סער, יחד עם חברו לשורות הקואוליציה העירונית נתנאל איזק, יועצו הקרוב ביותר של סער שהודיע אף הוא, כצפוי, בשבוע שעבר על עזיבתו את הליכוד והצטרפות רשמית לתנועה החדשה.

יקותיאל, שהחל את דרכו כמועמד עצמאי התמודד בבחירות האחרונות כנציג סיעת כולנו, ברשימה משותפת עם נציגת יש עתיד ונכנס למועצת העיר כנציג יחיד לרשימה. לפני כשנה, לאחר פירוק כולנו ולקראת בחירות סבב ב’ ב-2019, הודיע יקותיאל כי הוא תומך בימין החדש ובנפתלי בנט ואילת שקד ברשימה ימינה.

רפי יקותיאל גדעון סער
רפי יקותיאל וגדעון סער. צילום: מתוך פייסבוק

“מי שמכיר אותי יודע שהמצב במדינה מפריע לי מאוד, “כתב רפי יקותיאל בעמוד הפייסבוק שלו, “בשנים האחרונות השיח האלים הוא השיח השגרתי והשסע הגדול לצד הפירוד החברתי בעם הוא ירושה של מפלגת הליכוד! ישראל נמצאת במקום חברתי רעוע עם יסודות ממלכתיים שהפכו ללעג ובוז בידי נבחרי הציבור.”

עוד הוסיף יקותיאל ואמר כי “דווקא משום שאנו חיים בעיר מעורבת ובעלת מגוון עדות רחב, חובה עלינו להתאחד ולצאת באחדות עירונית ומפה באחדות כללית. אנו צריכים שינוי, ואת השינוי הזה נביא בעזרת תקווה חדשה בראשות גדעון סער.”