Site icon מקומונט לוד

רקדניות סטודיו “ספקטור דנסינג” זכו במקום הראשון במוקדמות גביע העולם בריקוד

למעלה מ-20 אלף מתחרים מ-56 מדינות שונות, מתחרים בתחרות הארצית, כל משתתף במדינתו, כדי לזכות בכבוד לייצג את מדינתם בתחרות הריקודים הגדולה ביותר בעולם – גביע העולם לריקוד. את ישראל תייצגנה 20 בנות מסטודיו “ספקטור דנסינג” שבלוד

בשבוע שעבר, התקיימו תחרויות המוקדמות לבחירת הנציגים מישראל לתחרות גביע העולם 2023 בריקוד, שתתקיים בסוף חודש יוני בעיר בראגה שבפורטוגל. מדובר בתחרות הגדולה ביותר בעולם, המיועדת למגוון רחב של סגנונות ריקוד, ולכל הגילים: מגילאי 4 ועד 25.

הרקדניות של סטודיו “ספקטור דנסינג” מלוד, בהדרכתה של המאמנת דנה רבינוביץ’ ובהנהלתה של אלזה ספקטור, עשו זאת בגדול: הן זכו במקום הראשון בתחרות מה שייקנה להן את הזכות לייצג את ישראל בגביע העולם.

רקדניות האקרודאנס של ספקטור דאנס

המוקדמות נערכו במתחם ה”סינמה סיטי” שבגלילות, בהשתתפות קבוצות מכל רחבי הארץ אשר הופיעו בריקוד, בהתעמלות ואקרודאנס. נבחרת האקרודאנס שלנו,לגילאי 13-16,השייכות לסטודיו “ספקטור דאנסינג”, הייתה הראשונה שהעפילה לגמר, עם ציון 87. אחריה, העפילה קבוצת “נבחרת רויאל”, הכוללת בנות בגילאי 8-10, עם ציון 92. בדואט, בסגנון אקרודאנס, עם ציון 95, העפילה לגמר איימי ספקטור.

לגמר בפורטוגל תגענה שתי קבוצות מלוד, סה”כ כ-20 רקדניות מלוד,שתייצגנה את ישראל בגמר גביע העולם 2023, אשר יתקיים בעיר בראגה, פורטוגל, החל מה-30 ביוני ועד ל-8 ביולי. 

נחזיק אצבעות ונאחל בהצלחה לרקדניות של “ספקטור דאנסינג”!