Site icon מקומונט לוד

שובר ימינה | רפי יקותיאל מצטרף לימין החדש: “לאיילת שקד היכולת לעשות שינוי ולחזק גם את לוד”

חבר מועצת העיר רפי יקותיאל נחשב לאחד מחברי המועצה הפעילים, המשפיעים והאכפתיים ביותר בקרב תושבים רבים בעיר לוד. עתה, כחודש לפני סבב הבחירות הארציות השני השנה, מכריז יקותיאל על תמיכה באיילת שקד וברשימה אותה היא מובילה – “ימינה”.

לפני פחות משנה הפתיע רפי יקותיאל רבים מתושבי לוד כשזכה להיכנס למועצת העיר כחבר המועצה הצעיר ביותר, ברשימה אותה הוביל בעצמו ושכללה איחוד כוחות של פעילים ותומכים ממפלגות כולנו, יש עתיד, ועצמאיים.

יקותיאל, אשר גדל והתחנך בעיר מגיל צעיר, נחשב כבר אז כפעיל מוכר ומרכזי בקרב אנשי מפלגת כולנו של משה כחלון, ובעיקר הזדהה עם מצעה הימני-חברתי של המפלגה.

עם הבשורה על האיחוד הפוליטי בין מפלגת כולנו לבין הליכוד וראש הממשלה נתניהו, מצא עצמו יקותיאל, כמו רבים מאוד מנאמניה של כולנו ללא בית פוליטי, כזה אשר יוכלו להזדהות איתו ולתמוך בהנהגתו.

השבוע, כאמור, פרסם יקותיאל את החלטתו לחבור למפלגת “הימין החדש” בראשות איילת שקד ונפתלי בנט, המשלבת פעילים דתיים, חילונים ומסורתיים, ולייצג אותה בעיר לוד.

חבר מועצת העיר לוד, רפי יקותיאל ויו”ר ‘ימינה’, איילת שקד. צילום: עמוד הפייסבוק של יקותיאל

בפוסט שפרסם יקותיאל בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב על ההתלבטויות שהביאו אותו לקבל את ההחלטה: “כחבר מועצת העיר לוד, וכמי שקיבל את תמיכתם של כ-2,000 מתושבי העיר, אני רואה את מרכז פעילותי, כאן איתכם, בנייתה ועתידה של העיר לוד- מעל לכל. כאיש ציבור, מוטלת עלינו האחריות גם להשפיע על המדינה ועתידה. סוגיות של חינוך, ביטחון אישי, תשתיות ורווחה, הם סוגיות לאומיות שמשפיעות עלינו, כאן, בעיר שלנו.”

בהמשך דבריו כתב יקותיאל: “לאחר התלבטויות לא פשוטות, לא קלות, לאחר שבחנתי את כל החלופות, לאחר שהתייעצתי עם רבים מהפוליטיקאים הבכירים באזור, החלטתי לתמוך בשרת המשפטים לשעבר, ויו״ר הימין החדש, איילת שקד, שהיא בעיני דמות ציבורית מובילה וראויה, היכולה לעשות שינוי, ובעיקר להביא בעתיד לחיזוקה של העיר האהובה שלנו – לוד.”

“בכוונתי להתגייס ולסייע ככל יכולתי, אני, חברי ופעילי הרבים. שלכם, רפי.” סיכם חבר מועצת העיר.