Site icon מקומונט לוד

שטיפת קירות בלחץ מים

קירות צוברים לכלוך במשך הזמן וניתן לראות עליהם כתמים קשים ומכוערים. קירות חיצוניים חשופים לפגעי מזג האוויר, לכן עם הזמן אפשר לראות כתמי עובש ורטיבות, אבק שהתקשה והתייבש על הקיר, כתמי שמן, כתמי פיח ועוד. כדי לנקות את הקיר יש להזמין חברה המציעה שירותי שטיפת קירות בלחץ מים גבוה, זהו הפתרון המקצועי המומלץ לניקוי קירות מכל הסוגים, אך חשוב לבחור היטב את החברה מאחר ונדרש ידע וניסיון עשיר בתחום.

שטיפת קירות ללא נזק לתשתיות

שטיפה בלחץ מים גבוה מחייבת ניסיון רב כיוון שיש להתאים את לחץ המים לעוצמה הנכונה. ניקוי בלחץ מים חזק מידי עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לקיר לכן אין להקל ראש בבחירת החברה. באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מים גבוה קל לנקות את הקיר מכל הלכלוכים שהצטברו עליו, לרבות אבק, כתמי פיח, שמן, שאריות צבע, גרפיטי וכדומה. אפשר להסיר גם כתמים קשים ללא צורך בחומרי ניקיון כימיים המזהמים את הסביבה.

בלחץ מים גבוה קל לנקות את הקיר מכל הלכלוכים שהצטברו עליו. צילום: יח”צ
שטיפת קירות בלחץ מים גבוה נחשבת לפתרון מומלץ במצבים הבאים:

יתרונות השטיפה בלחץ מים גבוה

אם קירות המבנה שלכם מלוכלכים ויש עליהם כתמים קשים כדאי לכם להזמין שטיפת קירות בלחץ מים גבוה. ניקוי בלחץ מים מבטיח את היתרונות הבאים:

איך לבחור חברה לניקוי בלחץ מים גבוה?

יש חברות רבות בשוק הישראלי המציעות שירותי שטיפה בלחץ מים גבוה, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. מומלץ להתייחס לוותק ולניסיון המקצועי של החברה, לבדוק מהם תחומי ההתמחות של החברה, מהם אזורי השירות, איזה ציוד שטיפה בלחץ מים גבוה יש לעסק ועוד.

כאשר בוחרים חברה המתמחה בשטיפת קירות בלחץ מים גבוה יש להתייחס גם לאחריות שהחברה מציעה ללקוחותיה במקרה של נזקים, וכמובן כדאי להשוות מחירים. יש הרבה חאפרים בתחום לכן כדאי לבקש מנציג החברה להציג בפניכם מכתבי המלצות ואין לוותר על קריאת חוות דעת באינטרנט.