Site icon מקומונט לוד

שימושים שונים לחשבונית ממוחשבת

רבים מבעלי העסקים כיום, גם עוסקים פטורים וגם עוסקים מורשים ואפילו חברות גדולות מכך, הבינו את היתרונות הגדולים שקיימים בשימוש בחשבונית או קבלה ממוחשבת. השימוש בחשבונית הממוחשבת פשוט הופך את כל ההתנהלות של העסק לפשוטה וקלה הרבה יותר. מי שמתלבטים עדיין, מי שחוששים לעבור מחשבוניות הנייר הישנות והמוכרות לחשבוניות הממוחשבות, מי שלא יודעים כיצד להשתמש בחשבונית הממוחשבת ומה ניתן לעשות בעזרתה, יכולים למצוא את כל התשובות לשאלותיהם כאן במאמר זה.

מהי חשבונית ממוחשבת

חשבונית ממוחשבת היא חשבונית חוקית לכל דבר ועניין, המוכרת על ידי כל רשויות המס בישראל, והיא בעצם מופקת בתוכנה במחשב או דרך האינטרנט. בחשבונית ממוחשבת, ממש כמו בכל חשבונית נייר רגילה, ניתן להזין את כל הפרטים שלכם ושל העסק שלכם ואת פרטי העסקה שבוצעה ובגינה אתם מוציאים את החשבונית. באמצעות התוכנה המתקדמת אפשר לעצב את המסמכים ולמתג אותם כדי לבדל את העסק ממתחרים ולחזק את המיתוג שלו.

לעשות סדר בחשבוניות ובהנהלת חשבונות. צילום: אוליבר מניהארט

כאשר אתם כבעלי עסק בוחרים להשתמש בחשבונית ממוחשבת אתם הופכים את החיים שלכם ושל מנהלי החשבונות שלכם לקלים הרבה יותר. כאשר מפיקים קבלות או חשבוניות דיגיטליות ניתן להיות בשליטה מלאה על כל תחום ניהול החשבונות אונליין ולקבל, מלבד החשבונית עצמה, גם דוחות מקיפים ומידע שוטף על העסק כגון דוח הכנסות והוצאות, דוח הכנסות לפי פריטים או לפי תקופת זמן מוגדרת, מעקב אחר חשבוניות פתוחות ועוד. בעזרת הפקה של חשבוניות ממוחשבות במערכת האינטרנטית אתם בעצם חוסכים זמן יקר ועבודה שכן המערכת האינטרנטית עצמה יודעת כבר לעשות עבורכם חישובים שונים לאור כל החשבוניות שהפקתם דרכה, להפיק לכם מגוון רחב של דוחות וסיכומים ולרכז עבורכם את כל המידע נגיש במקום אחד ובלחיצת כפתור פשוטה.

להתייעל ולהשתדרג

כאמור, העבודה עם המערכת האינטרנטית להפקת חשבוניות ממוחשבות מייעלת את כל תהליכי העבודה בעסק, השימוש בתכונה הייעודית חוסך זמן וכוח אדם, מונע טעויות אנוש ומייעל את כל העבודה בארגון, כמו גם יכולות הפיקוח והבקרה של המנהלים. העבודה עם המערכת היא פשוטה מאוד והיא יציבה ונגישה לכם מכל מקום, מכל מחשב, טאבלט או טלפון נייד חכם ובכל שעה ביום. את החשבונית הממוחשבת אתם יכולים לשלוח מיד בסיום הפקתה ללקוח שלכם דרך האי-מייל ובכך לחסוך את הזמן והכסף שהיו כרוכים עד כה בשליחת חשבוניות נייר דרך הדואר הרגיל. כמו כן, אתם חוסכים גם בנייר, בדיו או בטונר ועל הדרך עוזרים ותורמים לסביבה.

השימוש בחשבונית ממוחשבת גם תורם רבות לתדמית ולנראות של העסק. עסק המשתמש בחשבונית ממוחשבת הוא עסק שמתחבר למאה ה-21, עסק חדשני ומתקדם. בתוך המערכת האינטרנטית להפקת החשבוניות הממוחשבות אתם יכולים גם לשלב עיצוב אישי משלכם ולהטמיע בתוך כל חשבונית ממוחשבת את הלוגו שלכם, חתימה אלקטרונית אישי וכדומה.