Site icon מקומונט לוד

שימושם המגוון של המגנטים

קרדיט: knoller.co.il

מגנטים עגולים קטנים ומגנטים בכלל הם אביזר גלוי או נעלם ומסתורי שלא תמיד אנו מודעים לקיומו באביזר, כלי, מכשיר או חפץ אחר. עם זאת, בלעדי אותו מגנט קטן החפץ היה מאבד מהפונקציונליות ומהערך שלו. רובנו קיבלנו כמובן מאליו את העובדה שבתיקים רבים אין צורך להפעיל לחץ כלשהו לסגירת התיק. מה שעושה את העבודה במקומנו הם אותם מגנטים עגולים קטנים הנמצאים בצידו הפנימי של התיק ומושכים את המתכת אליהם לסגירה מלאה. עבור יצרני תיקים או אביזרים אחרים הנסגרים בלחיצת מגנט, אותם מגנטים קטנים הפכו להיות פריט משמעותי וחשוב שבלעדיו התיק או המוצר יהיו פחות נוחים לשימוש.

אבזמי רצועות לכל מטרה

אבזם מתאים לרצועות הוא אביזר חיוני המשלב פונקציונליות עם סטייל. אבזם זה, שנועד להדק ולהתאים בצורה מאובטחת רצועות, מבטיח התאמה מושלמת למטרות שונות. בין אם זה לתרמילים, או אפילו רצועות שעון, אבזמים לרצועות מספקים נוחות ואמינות. הם מעוצבים עם חומרים עמידים כגון ברזל, יציקה, פליז או פלסטיק. מגוון המידות, הצבעים והסגנונות, עם העיצוב המלוטש והמודרני שלו, אבזם מוסיף נופך של תחכום לכל רצועה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית הן לשימוש פרקטי והן לאנשים המתעסקים באופנה.

מעבר לכפתורים רגילים

כפתורים יכולים לעשות את ההבדל בין בגד פשוט לבין בגד חגיגי. אם יש לכם בגד שאתם רוצים לצרף לו כפתורים יפים שיוסיפו לחגיגיות הבגד, ניתן להשיג גם כפתורים פשוטים ממתכת ולתפור להם ציפוי כפתורים מבד יפה וחגיגי התואם את הבגד. ציפוי כפתורים ניתן לתפור באופן ידני כאשר מדובר על אדם פרטי אך כמובן שעבור מפעלים העוסקים בתחום או בתי אופנה ישנן מכונות המיועדות לתפירת ציפוי כפתורים באופן מהיר. לצד האפשרות לתפור ציפוי באופן עצמאי, ניתן גם לרכוש בחנות סדקית המחזיקה מגוון אביזרי אופנה כפתורים לציפוי בגדלים שונים. קנולר הוא עסק ליבוא ושיווק אביזרי אופנה הממוקם ברחוב הרצל 85 בתל אביב, המציע בין היתר את מכונת הלחיצה, המבלט שטנץ וכפתורים לציפוי בגדלים שונים.