Site icon מקומונט לוד

שמפו סילבר – למי הוא מתאים?

כאשר מדובר על שמפו סילבר, לא מדובר על מותג כי אם על מוצר ייעודי של מספר מותגים אשר מטרתו היא לסייע הן לנשים והן לגברים לקבל מראה שיער טוב יותר, מלא ברק וכמובן, בריא יותר. חשוב מאוד לבחור את השמפו המדובר בהתאם לצורך הספציפי של כל אדם ועל כן, חשוב להכיר את הסוגים השונים של השמפו. במאמר הבא תקבלו מידע אודות הסוגים השונים של שמפו סילבר.

שמפו סילבר מתאים לכל אדם. על אף שלא מעט ממוצרי השיער מופנים לנשים בפרסומים שלהם, הרי שהשמפו המדובר רלוונטי לכלל האוכלוסייה ובייחוד לאנשים אשר סובלים ממראה שיער אפרפר, לנשים לאחר החלקה, לאנשים שסובלים ממראה שיער דהוי ועוד. אותם אנשים בוודאי מעוניינים שהשיער שלהם יחזור להיות בעל מראה מלא חיות וכן, שהשיער שלהם יהיה בריא, איכותי וחזק ועל כן, השימוש בשמפו הזה מאוד רלוונטי עבורם.

סוגים שונים של שמפו סילבר

כאמור, ניתן למצוא סוגים שונים של השמפו המדובר: ראשית כל, ניתן למצוא את השמפו עבור שיער צבוע. נשים אשר צובעות את השיער שלהן בקביעות לבצע בהיר מהצבע הטבעי שלהן, מגלות לא אחת שינויים בגוון לאחר מספר חפיפות וירידה בברק הטבעי של הצבע. לא פעם הן גם מגלות כי התפשו בשיער שלהן גווני צהוב וכתום שאינם אחידים. בשמפו סילבר יש פיגמנט אפרפר כחלחל אשר שומר על אחידות הצבע ומונע את הופעת הכתמים הלא מחמיאים בשיער.

סוג נוסף של השמפו הוא שמפו לתלתלים. מדובר על שמפו אשר מגן על שיער מתולתל מפני יובש ונוקשות. לא פעם נשים עם תלתלים משתמשות במוצרי טיפוח שונים בכדי לסדר את התלתלים. כתוצאה מכך, השיער יכול להיות נוקשה וכן, פחות בריא. השימוש בשמפו מסיר את היובש מהתלתלים בשל השימוש במוצרי הטיפוח השונים ומחזיר להם את הרכות שלהם.

צילום: pexels

סוג נוסף של השמפו הוא שמפו סילבר לאחר החלקה. מכיוון שנשים רבות בוחרות כיום לעבור החלקות על מנת לקבל את מראה השיער החלק שהן תמיד חלמו עליו, הרי שבכדי לתחזק את ההחלקה יש לבצע פעולות שונות לאחר ההחלקה. אחת הפעולות הנדרשות לצורך שמירה על ההחלקה היא שימוש בשמפו ללא מלחים. שמפו סילבר המיועד לאחר החלקה הוא שמפו ללא מלחים. מדובר על שמפו איכותי מאוד שמסייע לכל אישה לשמר את תוצאות ההחלקה שלה ולא משנה איזה סוג החלקה היא עשתה. כמובן שהעובדה שהשמפו ללא מלחים תורמת לכך שהשיער יהיה בריא וחזק יותר.

היכן ניתן לרכוש שמפו סילבר?

אין ספק כי מדובר על שמפו בעל יתרונות רבים. אם אתם תוהים היכן ניתן לרכוש את השמפו המדובר, חשוב מאוד שתדעו שהשם של השמפו מתייחס לסוג המוצר ולא ליצרן ספציפי. ברשתות הפארם המובילות וכן בבתי המרקחת תוכלו למצוא את השמפו המדובר. כמו כן, תוכלו למצוא את השמפו המדובר באתרים שונים של חברות המציעות מוצרי טיפוח לשיער לרבות שמפו לאחר החלקה מעין זה, שאיננו מכיל מלחים.

העלות של השמפו אמנם עולה על מחיר שמפו רגיל בשל יתרונותיו הרבים אך יחד עם זאת, מדובר על מחיר הנע בטווח של עשרות שקלים בודדים שזה ללא ספק מחיר נוח ביותר לכל אדם.

 

מאמר זה נכתב על ידי סנטהייר, חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 כרשת החנויות הראשונה בישראל שמשווקת ישירות לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה נכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים.

אנחנו ומסייעים ללקוחות שלנו להתאים ולבחור את המוצרים הנכונים, הבריאים והאפקטיביים ביותר לשיערם, לא בהכרח את המוצרים הטרנדיים או היקרים