Site icon מקומונט לוד

שר הביטחון יואב גלנט בביקור בחמ”ל בלוד: אני מתרשם ממוכנות העיר

צילום: דוברות

השר גלנט קיבל סקירה מראש העיר על הפעילות הבלתי פוסקת בתחום הביטחון האישי של קרוב ל-100,000 תושבים – יהודים וערבים כאחד, על ההיערכות המדהימה והחזקה והתפעול של העירייה 24/7 כדי לאפשר לתושבים שגרת חיים תקינה גם בעת חירום, מאז פרוץ המלחמה בבוקר שמחת תורה ב-7 באוקטובר, וכן על המלחמה העיקשת והעוצמתית של העירייה מול עבריינים פליליים, פורעי חוק וסדר והכל בשיתוף פעולה מלא עם משטרת לוד בהובלת מפקד התחנה סנ”צ ששי שלמה.

צילום: דוברות

ראש העיר הציג לשר את הפעילות והעשייה של עיריית לוד ועובדיה למען התושבים – הן בתחומי הביטחון ומיגונם במיליוני שקלים במרחב הציבורי ומוסדות החינוך, בתחומי הספורט, התרבות והפנאי, בחינוך הפורמלי והלא-פורמלי, ברווחה ובתעסוקה, ובמיוחד היד המושטת והאוזן הקשבת לרווחת נשות הלוחמים, המגויסים ואנשי הקבע.

בפגישה השתתפו גם: מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון – יוסי הרוש, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות – גיל חדד, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה – רפי קטשוילי, חבר מועצת העיר – עמרי סער, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, מנהל אגף הביטחון בעירייה – אלי דיין, קציני פיקוד העורף ועוד.

חמ”ל עיריית לוד. צילום: דוברות

בהמשך המפגש העלה יאיר רביבו בקשות לטיפולו וסיועו של השר, לחיזוק הביטחון האישי באמצעות גיוס חזרה של פלוגות מילואים מג”ב בלוד, מבצע רחב היקף לאיסוף נשקים בלתי-חוקיים, הפעלת סמכות שר הביטחון לביצוע מעצרים מנהליים לראשי משפחות הפשע בעת זמן חירום, וכן שיתוף מידע של משרד הביטחון לעיריית לוד – אודות מגויסים ופצועים.

שר הביטחון יואב גלנט ציין את התרשמותו מהיערכות החמ”ל העירוני ומוכנות העיר לחירום, וכן שיבח את שת”פ ההדוק של פיקוד העורף עם גורמי החירום והביטחון בלוד.

רביבו הודה לשר על הביקור וציין, כי תושבי העיר זכאים לחיות בשקט ושלווה בלוד ועם ביטחון אישי לכל תושבת ותושב.