Site icon מקומונט לוד

שר התחבורה אישר תקציב בסך 750 מיליון להקמת כביש 200 (עוקף רמלה לוד)

שר התחבורה ישראל כץ הודיע לראש עיריית לוד, יאיר רביבו כי אושר תקציב בסך 750 מיליון שקלים להקמת כביש 200 אשר ישפר את הגישה של תושבי לוד לכבישים המהירים. רביבו:”השר כ”ץ, שר התחבורה הטוב ביותר בתולדות מדינת ישראל”.
שר התחבורה ישראל כ”ץ עדכן אמש את ראש עיריית לוד, עו”ד יאיר רביבו  על תכנית החומש של המשרד באזור. במסגרת התוכנית אושר תקצובו של כביש 200 בעלות של 750 מיליון שקלים, האח התאום מצד מערב של כביש 40, שיתחיל ברמלה, יעבור דרך גני אביב ויסתיים בכביש 1. כמו כן אושרו ההפרדות המפלסיות (בין כביש ורכבת) בכל העיר וביניהן ההפרדה בחשובה שתעבור ברחוב דוד המלך ליד הספרייה ומשם לגני אביב.

רביבו לשר כץ, אתה ידיד אמת של העיר לוד.צילום דוברות עיריית לוד

כביש 200 הינו ציר רוחב המחבר את דרכים 431, 44 ו- כביש 40. תכנית זו כוללת את הקטע הצפוני של הכביש מהחיבור לדרך מס’ 44 ועד אזור התעשייה הצפוני של לוד.

על פי התכנית, מטרת הפרויקט היא “לשרת את מרבית התנועה שמוצאה או יעדה היום הוא אזור התעשייה הקיים והמתוכנן בחלקה הצפוני של לוד, ולאפשר גישות לשכונות המגורים הקיימות והמתוכננות”.מי שצפויים להרוויח רבות מהכביש החדש הם תושבי שכונת גני אביב שתחובר לכביש בשתי נקודות והנגישות של דיירי השכונה לכבישים 44 ו-431 תוגבר באופן משמעותי.

ראש העיר יאיר רביבו אמר:”עלות כל תכנית החומש היא למעלה ממיליארד ש”ח ובסיומה תהפוך העיר לוד לעיר בטוחה וזמינה שתאפשר את הרחבת העיר ללא עומסי תנועה.אני מודה לשר כ”ץ, שר התחבורה הטוב ביותר בתולדות מדינת ישראל.”