Site icon מקומונט לוד

תהליך בניית אירוע פרטי וטיפים להשכרת הציוד הנכון

הקמת אירועים פרטיים יכולה להוות לבעל האירוע עבודה קשה ודרוש פה המון זמן מחשבה ויחס נכון לכל פרט ופרט. כיום קיימות חברות שייעודן הוא להקים אירועים, הם יפנו אתכם לשלל מפיקי אירועים שונים אך עליכם יהיה לשלם סכום נכבד עבור שירות כזה. איך נוכל להקים אירוע פרטי בעצמנו ומהו הציוד הנדרש עבור אירוע איכותי?

בניית אירוע פרטי

בכדי שתוכלו להקים אירוע הדבר הראשון שעליכם לדעת הוא את כמות האנשים שאמורים להגיע אל האירוע. לאחר מכן, עליכם יהיה או לעשות את האירוע במקום בו פתוח, או להשכיר מועדון או שטח כלשהו. אם אתם עושים את האירוע במקום פתוח תוכלו לשכור אוהל שיעניק לכם תחושה ביתית וכך גם תימנעו מבעיות של מזג אוויר. לאחר שאתם כבר בחרתם את המקום, דאגו לאטרקציות שונות עבור האירוע, בין אם מדובר במפעיל פרטי או אם יש לכם ראש יצירתי תוכלו בעצמכם ליצור אטרקציות בהתאם לסוג האירוע. כמובן שיש לדאוג לכיבוד או לחברת קייטרינג שתעניק שירות למוזמנים וכמו כן לציוד הגברה

איזה ציוד אנחנו צריכים כדי להקים אירוע פרטי?

הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לכך שלאורחים שלנו יהיה נעים לשהות באירוע, לכן אם אתם במקום פתוח דאגו לשכור אוהל גדול בו ייכנסו המוזמנים. יש לקחת בחשבון שיש צורך במערכות הגברה שונות, מיקרופונים, בידוריות, לעיתים גם תרצו לשדר סרטונים שונים על גבי מסך ההקרנה. כמובן שיש לדאוג לשולחנות וכיסאות לאורחים, חימום אם צריך או מערכת קירור כלשהי בהתאם לעונה. אם אתם מקימים אירועים פרטיים באופן רציף תוכלו אף לרכוש חלק מהמוצרים במקום לשכור אותם בכל פעם מחדש. החיסרון היחיד שיש ברכישה מלבד ההוצאה הכספית שלטווח הארוך משתלמת הוא שדרוש מקום איחסון עבור כל הציוד ויש צורך שגם בזמן האיחסון המוצר יישמר והאיכות שלו לא תפגע.

צילום: באדיבות סאונדשיין

השכרת אוהלים

המוצר שהכי נכון יהיה ליחס אליו חשיבות הוא האוהל בו שוהים המוזמנים. לפני שמבצעים השכרת אוהלים יש לבדוק ולשאול שאלות חשובות ומשמעותיות, בין השאר כי האוהל דואג לכך שהאורחים מרגישים תחושה של בית. בנוסף, בחירת האוהל היא לא רק בכדי לדאוג לכך שלאורחים יהיה מקום נוח לשהות בו בזמן האירוע, אלא גם בזכות העיצוב החיצוני של האוהל הוא יכול לשדר את סוג האירוע ואיכותו. בחירת האוהל חשובה, בדקו כמה אנשים יכולים להיכנס פנימה, האם יש עמוד תומך באמצע האוהל או שלא, האם הוא קל להרכבה ופירוק או שדרוש איש מקצוע שיעזור לנו בהתקנה, את כל השאלות האלה יש  לשאול לפני שאתם מבצעים את ההשכרה.

מאיפה ניתן למצוא ציוד השכרה איכותי?

בחירת חברת ההשכרה חשובה לא פחות מבחירת הציוד עצמו. כדי שתרגישו בטוחים עם העסקה, על חברת ההשכרה להיות מקצועית, אמינה ולהעניק לכם ליווי אישי בזמן בחירת הציוד.

לסיכום

תהליך בניית אירוע פרטי יכול להיות קשה מאוד לאנשים הפרטיים, הדבר דורש המון זמן מחשבה, יחס לפרטים הקטנים ועם זאת להמשיך ביום יום שלהם. עליכם לדאוג בראש ובראשונה למספר המוזמנים ומיקום האירוע, יש לדאוג לאטרקציות שונות במהלך האירוע וכמו כן גם לאוכל וכיבוד. הציוד אליו אנחנו נדרשים הינו רחב ותואם לסוג האירוע, יש לדאוג תחילה למקום בו האנשים יהיו, בין אם מדובר בהשכרת אולם כלשהו או השכרת אוהל איכותי, משם נדאג למערכות הגברה שונות, מערכות הקרנה וכל מה שיכול להשפיע על האירוע שלה לחיוב. בחירת אוהל לאירוע היא משמעותית וייחודית, יש לקחת בחשבון כמה אנשים נכנסים באוהל, האם יש עמוד תומך שתופס עוד מקום וכו’…