Site icon מקומונט לוד

תהליך הבנייה של תיק לקראת חדלות פירעון

פשיטת רגל  – כבר כמה שנים שאתם חיים עם הראש מעל המים ומנסים לשרוד יום ביומו על מנת ליצור חיי איזון כלכלי למשפחה שלכם. על פניו זוהי משימה אפשרית, אבל בפועל יש יותר ויותר משפחות שלא מצליחות למצוא איזון כלכלי בחיים שלהן ופונות ישירות לקבלת עזרה מקצועית להתנהלות כלכלית נכונה. אז אחרי שניסיתם הכל והבנתם שאין לכם כל כך הרבה טווח פעולה כמו שחשבתם שיש לכם, הגיע הזמן לפנות לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון ולתכנן את הצעד הבא שלכם כדי לצאת ממעגל החובות. החלטה כזו היא הדרך היחידה בה תוכלו להימנע ממפגש עם הליכי גבייה בהוצאה לפועל ועדיין לשמור על מירב הזכויות שלכם לאורך התקופה שבה תידרשו לצאת לתהליך הבראה כלכלי.

מה צריך לדעת על עורך דין חדלות פירעון?

חדלות פרעון – עורך דין חדלות פירעון הוא איש מקצוע בעל הכשרה, נסיון וידע בתחום. שנות הניסיון והידע הנרחב בתחום חדלות הפירעון, מקנים לעורך הדין את היכולת להמליץ לכם על המסלול הנכון ביותר עבורכם אשר יוביל אתכם לדרך חדשה ללא חובות. עורך הדין מחויב בסודיות מוחלטת אל מול כל לקוח ובכל סיטואציה. האינטרס של הלקוח לצאת מכל החובות הוא זה אשר עומד בראש מעייניו של עורך דין לאורך העבודה המשותפת ויוצר יחסי אמון אישי בינכם לבין העורך דין המלווה אתכם בתקופת משבר זו של חייכם.

מגיעים עם כל המידע החיוני לניהול הליך תקין

הוצאה לפועל – כאשר אתם בוחרים עורך דין שילווה אתכם בהליך הוצאה לפועל או הליך חדלות פירעון, אתם מצפים לסטנדרט המקצועי של עורכי דין מהשורה הראשונה. ואכן, הבחירה להשקיע זמן בחיפוש אחרי המייצג הנכון, מובילה אתכם לעמדה ברורה ומדויקת בהתנהלות שלכם אל מול בית המשפט והן אל מול הוצאה לפועל. יהיה לכם הרבה יותר קל להתמודד עם האתגרים המשפטים שלכם, כשיש לכם אסטרטגיה ודרך חשיבה מסודרת שבה אתם  מתנהלים אל מול האירועים, ביחד עם עורך הדין המלווה אתכם יד ביד לאורך כל ההליך המשפטי.

תמונה: שאטרסטוק

 

מאמר בחסות אתר חדשות bignews