Site icon מקומונט לוד

תומכים באלמנתו ויתומיו של אלירן חג’ג’ ז”ל

אלירן חג’ג’ (34), תושב לוד, נשוי + 4 ילדים קטנים, נסע לקנות לאישתו מתנה ליום ההולדת, אך תאונת אופנוע גדעה את חייו באופן טרגי בשבוע שעבר וכעת שירלי אישתו נשארה עם הילדים לבד והם על סף תהוםחבריהם פתחו קמפיין מימון המונים כדי לסייע להם, ולו בקצת, כדי להשתקם כלכלית ולהקל עליהם.

אלירן חגג ז”ל, בן 34, נשוי לשירלי ואב ל-4 ילדים קטנים בגילאי גן עד כתה ד’, היה עמוד התווך במשפחה, המפרנס היחיד ומי שכולם נשענו עליו.

אלירן נסע לקנות מתנה לאישתו לכבוד יום הולדתה, אך אף אחד לא הכין אותם לגרוע מכל. תאונת אופנוע גדעה את חייו באופן מפתיע וללא כל הכנה מוקדמת, מסלול חייהם נגדע גם הוא וכעת שירלי והילדים שבורים ואבודים.

לכן התגייסו חבריהם של אלירן ז”ל ושירלי לעזור לה ולילדים לשרוד את התקופה הקשה ולהצליח לעמוד על הרגלים, וכך הם כותבים “עם ישראל יקר, זה לא עוד גיוס המונים, זו פניה לחברים בואו נעזור להם ולו במקצת. בע”ה נעשה ונצליח וה’ ישיב לכם כגמולכם”.

אלירן חגג ז”ל. צילום: מתוך עמוד הקמפיין באתר JGive
אלירן חג’ג’ עם משפחתו. צילום: מתוך עמוד הקמפיין באתר JGive
 
כעת שואפים החברים לגייס 180,000 שקלים באמצעות פלטפורמת JGive ובמידה ויצליחו להגיע ליעד הגיוס הראשון, יצאו לסבב גיוס נוסף של 180,000 שקלים. 
 
התרומות יסייעו לאלמנתו של אלירן וארבעת יתומיו להשתקם כלכלית ולהקל עליהם, ולו במעט, את הקושי שלאחר הטרגדיה הנוראית” כותבים החברים בפרויקט
 
כמו כן, שותפה משמעותית בהוצאת פרויקט זה לפועל היא עמותת “להרגיש כמו כולם”. במסגרת שיתוף פעולה זה, התגייסה העמותה בהתנדבות מלאה לסייע באישור המקרה ומהימנותו והעברת התרומות לידי המשפחה ובתנאי שמטרות הקמפיין עומדות בקנה אחד עם מטרות העמותה ותחומי פעולתה.
 
לתרומה מאובטחת ומוכרת במס דרך פלטפורמת JGive >>
https://bit.ly/SAVETFAMILY