Site icon מקומונט לוד

תומכים בעסקים בלוד

עיריית לוד בשיתוף משרד הכלכלה ומעוף הגיעו השבוע לסיור ומפגש עם בעלי עסקים בלוד, על מנת לחבר בין הנסיון וההיכרות עם השטח של הסוחרים ובעלי העסקים המקומיים – יחד עם המקצועיות והידע הרב של אני מעוף. השירות – פתוח לכלל בעלי העסקים בלוד

ברוך סילבר מעיריית לוד, מנהל א.ת. צפוני בלוד, וצוות מעוף מטעם משרד הכלכלה, נפגשו עם עסקים באזור התעשייה כדי להכיר מקרוב את הבעיות, האתגרים והצרכים של החברות בכדי לנסות ולסייע במתן פתרונות.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

ברוך סילבר מציין כי “יש חשיבות גבוהה לביקורים בשטח, רק כך אפשר להבין את הצרכים האמיתיים של העסקים ולבחון פתרונות מחוללי שינוי. במסגרת הסיור התארחנו בחברות מצליחות ומתקדמות ונחשפנו לפתרונות מתקדמים. אנו עדים לעסקים ותיקים וצעירים הנמצאים עם הפנים קדימה ומבקשים לקבל כלים וליווי ולעבור לשלב הבא”.

בין העסקים בהם ביקרו: תהלה (עיבוד מתכת), אחים עייני (ניקוי שטיחים), ספא קוסמטיקס, סנסורי (בית תוכנה), עמותת קולות, המכון הגיאופיסי לישראל ועוד.

מנהל אזור התעשייה הצפוני, ברוך סילבר, עם נציגי מעוף, בפתח חנות ספא קוסמטיקס. צילום: באדיבות עיריית לוד

מיכל גליקמן מנהלת סניף מעוף האזורי: “אנחנו מודעים לכך שלכל עסק יש את האתגרים שלו וזה משתנה בין התחומים, הענף, הוותק, וכמובן התחרות. כולם משפיעים על הצלחתו של העסק. המכנה המשותף של כולם זה הגן היזמי שכל הזמן דוהר קדימה. אנו שמים לב כי בעלי עסקים שמתפתחים, לומדים ומביאים חידושים ואינם עומדים במקום בשוק מתפתח, הם אלו שגם מצליחים. לנו במעוף ,יש את היועצים המקצועיים לסייע ולגשר במקומות בהם יש פערים וזקוקים לחיזוק. כאשר העסקים משתפים  פעולה בתהליך, ניתן להגיע יחדיו לפתרונות המייצרים שינוי משמעותי”.

אורי פיצ’וטו, מנכ”ל המכון הגיאופיסי לישראל : “העסק נעזר בשירותי המעוף בשנה החולפת, וזאת בנושאי תקינה. יצוין כי הייעוץ היה אפקטיבי ומשמעותי. כעת נבחנת ע”י החברה אפשרות כניסה לתהליכי תקינה נוספים בנושאי איכות הסביבה ותקן בטיחות. לשם כך, המכון ישמח להמשיך ולקבל יעוץ מהמומחים של מעוף”.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<