Site icon מקומונט לוד

תיקון שטיחים יקרי ערך

השטיח מהווה את אחד הפריטים המרכזיים בבית הן מבחינה שימושית והן מהבחינה האסתטית. השימוש הרב והיומיומי בשטיח, מביא להצטברות לכלוך וכתמים עם הזמן ולכן חשוב לבצע בכל מספר חודשים, ניקוי יסודי. שטיחים יקרי ערך מחייבים הקפדת יתר על תחזוקתם, שכן מדובר בפריט יוקרתי ויקר אשר עלולים להיווצר בו פגמים כגון חורים וכתמים.

תיקון שטיחים הוא מלאכה הדורשת ידע וניסיון מקצועי ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שטיחים יקרים. תיקון שטיחים פרסיים/אפגניים, שאגי חייב להתבצע בעזרת שיטות, חומרים וכלים מקצועיים וזאת על מנת להגיע לתוצאות מושלמות המחזיקות מעמד זמן רב מבלי לגרום לנזקים לשטיח יקר הערך.

תיקון שטיחים יקרי ערך – מלאכה למומחים

תיקון שטיחים יקרי ערך הוא תהליך מורכב הדורש מיומנות וניסיון ולכן מומלץ לפנות לחברה שזהו תחום התמחותה. השירות מחייב שליטה ברזי התחום ודייקנות רבה, אולם מדובר בתהליך משתלם אשר מהווה חלופה לרכישת שטיח חדש. תיקון שטיחים כולל ביצוע ניקוי יסודי לשטיח וייבוש באמצעי ייבוש ממוחשבים.

צילום: יחצ

ההחלטה בנוגע לטיפול הנכון עבור השטיח שלכם, מחייבת שליטה במקצוע במטרה להתאים את העבודה הנדרשת בין אם מדובר בתיקון, ניקוי או שיקום. תיקון שטיחים יקרי ערך כולל טיפול בשולי השטיח הכולל אמרות או גדילים וכן החלפת חוטים. תיקון השטיח לאחר הניקוי יכול לכול הוספת דבק עמילני במטרה להשיב לו את הקשיחות המקורית ולייצבו. תהליך התיקון מתחיל באבחון סוג השטיח והתאמת שיטת התיקון לחומר הגלם ממנו עשוי השטיח בין אם מדובר בבד, רקמה וכו’.

תיקון שטיחים אומנותי

רבים מבעלי שטיחים יקרי ערך מוותרים על תהליך התיקון מתוך מחשבה כי מדובר בנזקים בלתי הפיכים אשר לא ניתנים לתיקון. כאשר אנו מדברים על שטיחים יקרים הרי שלהחלפתם ישנה משמעות רגשית וכלכלית כבדה ולכן חשוב לדעת כי שירות תיקון שטיחים מקצועי יכול לספק מענה לרוב הבעיות של שחיקה, קרע, חור ועוד. טיפול מתאים ובזמן בשטיח יבטיח שמירה על איכותו ומראהו ומניעה של החמרת הנזק.

שטיחים אומנותיים ויקרים מחייבים טיפול בתשומת לב ובמיומנות רבה וזאת על מנת להגיע להתאמה מלאה של הגוונים והחוטים ושחזור הדוגמא המקורית. תיקון שטיחים פרסיים/אפגניים/שאגי עשויים מצמר עבה מחייבים תיקון מקצועי ולרוב הם עשויים עבודת יד. תיקון שטיחים אומנותי כולל שחזור, חידוש הצבע וחידוש הקנטים באמצעות נחת השטיח על מסגרת עץ והשלמת הדוגמא החרה. השחזור והתיקון חייב להיות מדויק ומחייב שימוש בכלי עבודה אשר  מקורם בארצות המוצא של השטיח.

שירות תיקון שטיחים יקרי ערך מקצועי ואמין

אשר שטיחים הינה חברה מובילה וותיקה בתחום תיקון ושיקום שטיחים יקרי ערך מכל הסוגים. כל עבודות התיקון מתבצעות על ידי מומחים וזאת במטרה לשמר את מרקם השטיח ואת ערכו. לאחר הטיפול, תוכלו ליהנות ממראה שטיח ללא פגם ורבב אשר זהה לשטיח המקורי.