Site icon מקומונט לוד

תיקון שלט לרכב – מהם השלבים?

כאשר השלט של הרכב מתקלקל או שמתגלה בו תקלה – מעבר לפתיחה ונעילה של דלתות הרכב השלט גם מפעיל או מנטרל את מערכת האזעקה. במידה ומנסים לעקוף את השלט ולפתוח את הדלתות על ידי המפתח – ייתכן ואי אפשר יהיה להתניע את הרכב ולנסוע כמו שצריך, שכן מערכת האזעקה לא נוטרלה ואין באפשרותה לדעת האם בעל הרכב הוא זה שמנסה להתניע או פורץ זר. זה הסימן להזמין שירות של תיקון שלט לרכב ואין להתפשר על ביצוע תיקון זה אלא על ידי – מנעולן מוסמך ומיומן בתחום זה.

שירותי מנעולן לא תמיד כוללים שירות של תיקון שלטים של כלי רכב וחשוב לשאול את המנעולן מראש האם הוא עוסק בכך, על מנת שלא לבזבז לחינם את זמנו של המנעולן וזמנו של הלקוח. מנעולן המציע שירות זה יחזיק בארגז הכלים שלו אמצעים שבעזרתם יוכל לאבחן בקלות את התקלה שקרתה ולסייע בתיקונה. הגעתו המהירה והמידית של המנעולן אל המקום חשובה אף היא על מנת שלא לעכב את הלקוח ולאפשר לו כמה שיותר מהר לשוב לשגרה שלו.

תמונה באדיבות:pixabay

איך מבוצע שכפול שלטים לרכב?

כאמור, השלב הראשון הוא הזמנה של איש מקצוע – מנעולן מוסמך שיש לו ידע וניסיון בתיקון שלטים מסוג זה. מדובר בעצם במנגנון נעילה קטן ונייד המבוסס על כוח המסופק לו מסוללות. בתור התחלה יוודא המנעולן שאכן השלט אינו תקין ולא מנטרל את מערכת האזעקה ברכב. לאחר ווידוא זה הוא יפרק את השלט על מנת לבחון את החלק הפנימי שלו. שלטים של שער חשמלי למשל פועלים על אותו עיקרון ולכן כדאי לדעת שהמנעולן הוא זה שיכול לתת שירות וסיוע גם במקרה שהשלט של השער החשמלי אינו פועל כשורה. במקרים מסוימים יהיה צורך בהחלפת הסוללות אך לעיתים יהיה דרוש תיקון של ממש.

כיום ניתן לבצע שכפול שלטים על ידי כלי העבודה שנמצאים ברשותו של המנעולן תמיד והשכפול ייקח מספר דקות בלבד. מכיוון שלא לכל לקוח יש אותו שלט לרכב כמו ללקוח אחר – יהיה המנעולן בקיא ומיומן באופן הפעולה של שלטים מסוגים שונים וכך יוכל להציע שירותים עבור הסוגים השונים ולכמה שיותר לקוחות.

“התמונה באדיבות ד”ר לוקסמיט – שמעון מלכה: מנעולן מוסמך”

שירותי מנעולן הקשורים לשלטים של רכבים או שערים חשמליים יינתנו במקצועיות רבה במקום שבו נמצא הלקוח על מנת שהוא לא ייתקע עם הרכב ולא יוכל להמשיך את סדר היום המתוכנן שלו. המנעולן יעשה את כל המאמצים להגיע כמה שיותר מהר ולסייע ככל שיוכל. הוא גם יצייד את הלקוח בהנחיות איך להישמר מחזרה על אותה תקלה פעם נוספת.

 

המאמר נכתב בחסות ד”ר לוקסמיט – שירותי פריצה ומנעולן בתל אביב והמרכז

תמונה באדיבות בי פוסט

http://www.drlocksmith.co.il/