Site icon מקומונט לוד

תליונים לצמידים – כל מה שחשוב לדעת

אין כמו צמיד לשדרג את ההופעה וחשבו על האפשרות הנהדרת להמציא את העיצוב של הצמיד כל פעם מחדש! החלפת תליונים לצמידים מעניקים לכם את ההזדמנות ליצור לוק מרענן לצמיד לפי החשק, הסגנון המועדף וההופעה המבוקשת. כל שצריך זה להצטייד בצמיד בסיס ולהתאים לו את התליון הייעודי שמוסיף לו את הטאץ’ הסודי.

מהם תליונים לצמידים ואיך תבחרו את התליון המנצח לצמיד? הפרטים החשובים על תליונים לצמידים:

נפלאות החומר
לפני שבוחרים תליון לצמיד חשוב לשים דגש לסוג החומר ממנו עשוי התליון ולא להתפשר על איכות החומר. בזירת התליונים מככבים הזהב והכסף הנחשבים למתכות יוקרתיות בעלות עמידות גבוהה שנראים נפלא גם כעבור שנים וקל לנקות ולתחזק אותם לאורך זמן. כאשר מדובר בזהב חשוב לבדוק באיזה קרט מדובר (ככל שהוא יותר גבוה כך התכשיט מכיל אחוז גבוה יותר של זהב ונחשב יקר יותר) ויש גם הבדלים בין זהב צהוב, ללבן וורוד. המתכות הללו נהדרות גם לבעלי עור רגיש.

האלמנט שמקפיץ את ההופעה
חפשו תליונים לצמידים בעיצוב שתאהבו בין אם מדובר באלמנט אהוב כמו לבבות, כוכבים, דמות מדיסני או סמל כלשהו כמו כנפי מלאך. החליטו האם התליון יהיה בגוון אחיד או עם אבנים צבעוניות שיוסיפו לו נגיעה קצבית ואנרגטית. ישנם תליונים יוקרתיים עם זרקונים מנצנצים שיוצרים הופעה זוהרת למרחקים ותליונים הנושאים אותיות באנגלית שאפשר לבחור לפי השם שלכם או של מקבל המתנה.

ביחד או לחוד? זו השאלה!
היופי בהוספת תליונים לצמידים טמון בכך שניתן לחבר לצמידים מגוון תליונים ולשלב בין עיטורים שונים כמו לבבות במבחר סגנונות או דמויות מהאגדות או שילובים צורניים בין עגול למשולש או אלמנטים מהים או לבחור כל פעם תליון אחד ויחיד לצמיד. ניתן להתאים את הצ’ארמס לפי ההופעה כמו תליונים אלגנטיים ומעודנים להופעה מתוחכמת סולידית או צ’ארמס קצביים וססגוניים להופעה קופצנית וצבעונית או להתאים את התליון בהתאם לגוון בולט או למוטיב חוזר בבגדים כך שיישמר ביניהם קשר עיצובי. יש תליונים שמתאימים יותר להופעה חורפיות בעוד אחרים להופעות קיץ וניתן להחליף בין הצ’ארמס לצמידים לפי העונתיות, האירוע או האאוטפיט.

צילום: pixabay

איך התליונים נשארים במקום?
חשוב מאוד לוודא שהצ’ארמס של הצמידים נשארים במקומם ולא זזים כדי שתוכלו להיות רגועים ולשמור על אקטיביות גבוהה גם עם התליונים על הידיים. כאן נכנסים לתמונה הקליפסים אשר תפקידם הוא לשמור אותם במרכז וגם במקרה זה קיימים מגוון קליפסים מעוצבים מרוז’ או בגוונים מטאליים, עם קווי פאווה נוצצים או אלמנטים ייחודיים דוגמת לב, פרפרים, פרחים, אלמנטים גיאומטריים ואפילו אותיות בקווים שטוחים שמוסיפים לחגיגה המעוצבת של הצמידים עם התליונים.
כמו כן, יש שרשראות ביטחון מעודנות שתפקידן לשמור על הסוגר בכל פתיחה וגם הן מגיעות בשלל עיצובים ממתכות איכותיות עם קישוטים דקורטיביים וזרקונים או שילובי אמייל מרהיבים ותורמים להופעה הכללית. החליטו אם תרצו להתאים את הצמיד והקישוטים המשלימים לשרשרת והעגילים או ליצור מיקס אנד מאץ’ מעניין בין הפריטים.

רגע לפני שמתחדשים בצמיד עם תליונים מדליקים
את התליונים והצמידים חשוב לרכוש מחברת תכשיטים מובילה ואמינה המציעה רכישה פרונטאלית ואונליין לפי מה שנוח ומתאים וכן אחריות ומחירים מצוינים על תכשיטים סופר איכותיים. תוכלו לבחור את הצמידים שעומדים בבסיס ההופעה ולאחר מכן את התליונים ואת הקליפסים המשלימים וליצור כל מני שילובים כאוות נפשכם. אם רכשתם את התליונים והקליפסים או הצמידים מתנה חשוב לוודא שיש אפשרות החלפה ולבדוק תוך כמה זמן ניתן להחליף אותם והיכן.