Site icon מקומונט לוד

תעודת הוקרה לטפסר בכיר מאיר הראל

בטקס חגיגי שהתקיים בישיבת הצוות הבכיר בעיריית לוד, העניק ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, תעודת הוקרה לטפסר בכיר מאיר הראל, מפקד איגוד ערים לכבאות איילון והמפקד הראשון של מחוז מרכז ברשות הארצית לכבאות והצלה, לרגל פרישתו לגמלאות.

ראש העיר ציין בדבריו כי סיפור הרשות הארצית לכבאות והצלה דומה במעט לעיר לוד. “בעבר היו עסוקים כאן רק בכיבוי שרפות” השתמש ראש העיר בביטוי מטפורי, “ללא תכנון לטווח הארוך ועם גירעונות ענק, כאשר היו כאלו שרק הוסיפו ‘שמן למדורה’ והעיר כמעט ‘נשרפה’ כלכלית. כך גם הרשות לכבאות שעברה רפורמה  רחבה בעקבות אסון הכרמל, ללא ספק אירוע מכונן בתולדות הכבאות בישראל.

תעודת הוקרה מראש העיר לטפסר בכיר הראל.צילום דוברות עיריית לוד

מאיר הראל סיים שירות של 21 שנים במערך הכבאות במגוון תפקידים בכירים: “הקמנו בלוד מערך כבאות והצלה מעולה, הרבה בזכות שיתוף הפעולה עם עיריית לוד לאורך השנים” מאר הראל “לכל כבאי בשרותי הכבאות יש סל מצוות של הצלת חיי אדם. אני מודה לכם על הכבוד שאתם חולקים עמי”.

בתעודת ההוקרה שהעניק ראש העיר להראל נכתב: “תעודת ההוקרה מוענקת על מסירותך, אחריותך ותרומתך לביטחונם של תושבי לוד ועל פועלך רב השנים לקידומה של העיר תוך שותפות מלאה עם עיריית לוד. פעילותך הנחושה למען העיר לוד ראויה להערכה והוקרה. איחולי המשך הצלחה! על החתום ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו.