Site icon מקומונט לוד

ניהול מגדלים

טיפים לבחירת חברת ניהול ועד בית

כאשר אתם בוחרים חברת ניהול ועד בית, או חברת ניהול מגדלים, חשוב להיעזר בטיפים מסוימים שיסייעו לכם לבחור את חברת הניהול המתאימה ביותר, כך תהיו מרוצים מתפקודה של חברת הניהול וההתקשרות איתה לצורך ניהול תחזוקת הבית תוכל להמשיך זמן רב. כמו כל גוף שנותן לכם שירות חשוב שבין הדיירים תיבחר נציגות שתהיה אחראית על העבודה מול חברת הניהול.

נציגות של הדיירים בכדי לבחור ולעבוד מול חברת ניהול האחזקה

נציגות דיירים תסכם את תנאי העבודה של חברת הניהול ותפקח שהעבודה שלה תתבצע כהלכה. חברי הנציגות חייבים להבין שיש להם תפקיד אחראי מאוד. עבודה טובה מול נציגות הדיירים תאפשר לחברת הניהול לתת את השירות הטוב ביותר שהיא יכולה לתת. יש להדגיש לחברת הניהול מראש מהם תחומי הטיפול החשובים לכם. זה יכול להיות רמת הניקיון בחדרי המדרגות או אולי שירותי גינון ליד הבניין. או אפילו שירותי שמירה בכניסה לבניין אם יש צורך בכך.

שמירה ותיקון של ציוד בבניין

עוד תחום שחשוב להחליט עליו הוא הציוד האלקטרו מכני בבניין. יש בבניינים מעליות ולפעמים עוד ציוד אלקטרו מכני. אם יש תקלה באחד המכשירים האלה חברת הניהול אחראית לתקן אותם. חשוב שחברת הניהול תהיה מחויבת לתקן ציוד שהתקלקל בזריזות אצל אנשי מקצוע טובים. שישמרו על הציוד האלקטרומכני בבניין וכך ישמרו על ערך הנכס.

איזה סוג חברה לבחור?

כדאי לבחור בחברה שיש לה ניסיון בסוג הנכס שיש לכם כמו סנטר טים. חברה מהאזור שלכם. חברה כזאת מכירה את סוגי הבניינים כמו הבניין שלכם. יש לה ניסיון באחזקה של מבנים כמו שלכם .כך היא תוכל לפתור בעיות ולטפל באחזקת המבנה בצורה טובה. חשוב שהחברה תדע לפעול בהרמוניה עם הדיירים שלא ייווצרו סכסוכים ויכוחים וניתן יהיה לנהל את הבניין בצורה נעימה ומכבדת. חשוב שחברת האחזקה תעבוד עם קבלנים טובים שמספקים לבניין את כל השירותים הנדרשים. כמו למשל האינסטלציה וחשמל ביוב והדברה ניקיון וגינון. חשוב שתרגישו שאתם מקבלים מחברת האחזקה שירות טוב ומסור. שהם תמיד קשובים אליכם ותמיד עושים את כל המאמץ לבצע את משימת תחזוקת הבניין בצורה מושלמת.