Site icon מקומונט לוד

גידול הידרופוני – לטובת פיתוח החקלאות הישראלית

החקלאות במדינת ישראל תמיד הייתה אבן יסוד בתרבות ובחברה שהחלוצים רצו לבנות במדינה. מאז ועד היום, החקלאים שלנו מפתחים טכנולוגיות וטכניקות גידול שמובילות את החקלאות בעולם, ומשנות את התחום מידי יום ביומו. בין היתר, האפשרות לשכלל את תהליך הגידול על-בסיס טכניקת גידול הידרופוני תיק כמו גם שימוש במערכת נורות לד לגידול צמחים או מערכת סופח לחות, מאפיינות מאוד מגדלים שרוצים להתמודד עם תנאי השטח המאתגרים שקיימים במדינת ישראל. אבל במקביל לא רוצים להשקיע משאבים במערכות שלא מתאימות לכל גידול. היתרון של תהליך גידול הידרופוני סיכוי היכולת להיות מאוד אדפטיביים ולהבטיח שאתם מוצאים פתרון לכל סוג של צמח, פרח או ירק שאתם רוצים לגדל בחלקה שלכם.

חקלאות מודרנית – היא חקלאות המבוססת על תאורה לגידול צמחים

נורת לד – התקנת מנורות לד לגידול צמחים, היא שיטה שהולכת וצוברת תאוצה בקרב מגדלים רבים, והיא מבטיחה שתנאי הגידול של הצמחים שלכם יהיו המיטביים. במידה לא מבוטלת, האפשרות לשלוט על כמות האור עוזרת גם בשליטה על כמות הלחות בסביבת הצמח. את אומרת שזה ובעצם הקלף המנצח שאתם רוצים וצריכים להפעיל, בשביל לייצר בשבילכם את סביבת הגידול הנכונה ביותר לסוג הצמחים שאתם רוצים לגדל. השליטה באה לידי ביטוי לאורך כל שלבי התהליך המקצועי, ובמידה רבה היא משאירה את הכוח בידיים שלכם, ומאפשרת לכם לבחור איך לגדל את הצמחים בצורה שלא תפגע בתהליך אבל תעודד גידול מהיר בקצב שמתאים לצרכים המקצועיים שלכם.

תמונה: יחצ

תנאי הגידול המושלמים – הם המפתח להצלחה

גידול הידרופוני – כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, ההשקעה ביצירת סביבת גידול מקצועית היא השקעה שמאפשרת לכם להגדיל את הרווחים בעסקים חקלאיים, והיא זו שתקבע האם אתם תצליחו לגדל פירות וירקות בהתאם לסטנדרט העולמי. זו היא השקעה יחסית זניחה, אל מול שנים של הצלחה ופיתוח של השדות שלכם, כך שזה הוא התהליך המקצועי הנכון, שאתם רוצים לקדם כעת. ועל כן, יש לכם אינטרס להשקיע כמה שיותר מאמצים ומשאבים כדי לחפש את הפתרונות הטכנולוגיים שיעזרו לכם להפוך לחקלאים יותר טובים, אשר מייצרים גידולים יותר טובים.

המאמר בחסות אתר החדשות big news