Site icon מקומונט לוד

ריקי יעקבי: “לוד מתפתחת מיום ליום, אין ספק שהעיר פוטנציאל ענק”

ריקי יעקבי מתייחסת בשיחה מיוחדת למקומונט לוד לזכייה במכרז הקרקע ברובע הבינלאומי שייבנה במערב לוד ולתפיסתה את העיר לוד כעיר מרכזית בחוויה הישראלית. “לוד נהנית מצמיחה אדירה ומשפחות רבות מגלות את היתרונות שלה”

היתרונות האדירים במגורים בלוד

ריקי יעקובי מספרת שהעיר לוד כיום נהנית מצמיחה אדירה מבחינת התשתיות שלה, ומשפחות רבות מתחילות להבין את היתרונות במעבר לעיר. העיר לוד ממוקמת במחוז מרכז, והיא אחת מהערים העתיקות בארץ ובעולם. העיר מונה 75,000 תושבים – מספר שנמצא כאמור בעלייה מתמשכת.

העיר מהווה מרכז עסקים גדול, שמציע אלטרנטיבה למחירי השכירות הגבוהים שיש במחוז דן, זאת מבלי באמת להיות מרוחקים מהמרכז הפיננסי של תל אביב. בעקבות הסכם גג שנחתם עם משרד האוצר בשנת 2017, בשם “לוד מאוד”, הועברו תקציבים עצומים בסך 7 מיליארד ש”ח לצורך הפיתוח של העיר.

מלבד רשויות ציבוריות ששמות משכנן בלוד, כמו בית המשפט המחוזי (מחוז מרכז), או יחידת להב 433 של המשטרה, חברות מסחריות רבות עושות את המעבר לעיר מהשפלה. בעלי עסקים גדולים ובעלי חברות גדולות ובינוניות מבינים את היתרונות הכלכליים במעבר, הכוללים קרבה גדולה למסחר בתל אביב, ולמרכזים חשובים אחרים בארץ, כמו ירושלים.

יתרון משמעותי אחר הוא מחירי השכירות הנמוכים יחסית ביחס לערים אחרות במרכז. המיסוי והארנונה שמציאה לוד היא כמעט ללא תחרות ביחס לשאר ערי המרכז – דבר שמשפיע רבות על הכיס.

תמונה: יחצ

בגזרה אחרת, אך דומה, נדמה שגם ניתן לסמן מגמה דומה של מעבר ללוד. משפחות רבות היו רוצות להתגורר במרכז הארץ אך לא יכולות לעמוד בהוצאות האדירות שבמחוז דן. העיר לוטד מספקת פתרון לאותן משפחות, ומציאה פרוייקטים רבים שנהנים מאיכות הבניה הטובה ביותר בארץ.

על חברת יעקבי יונברסל

יעקבי יונברסל נוסדה בידי חיים יעקובי וריקי יעקובי מתמחה ביזמות בניה למגורים ונכסים מניבים. החברה עובדת במהירות ויעילות ועומדת תוי האיכות המחמירים שהיא מציבה לעצמה.

הלקוחות של יעקבי יונברסל מרוצים והמספרים מדברים בשם עצמם. חיים וריקי יעקבי ידועים במעורבות האישית הרבה בפרוייקטים, אשר מאופיינת בירידה לשטח ומעקב צמוד אחר התקדמות הפרוייקטים.

כל פרט בבנין מתוכנן עד לרזולוציה הקטנה ביותר, וזאת כדי להבטיח לקהל הלקוחות, פרטיים ועסקיים, את השירות הטוב ביותר שניתן למצוא בשוק הנדל”ן במדינת ישראל.

מחפשים נכס להשקעה או מעבר למגורים בעיר לוד? חייגו עכשיו למספר הטלפון *4586 או היכנסו לכתובת האינטרנט הבאה – https://yaakobi.com/.