Site icon מקומונט לוד

הזמנת מוניות גדולות בלוד

האם יצא לכם פעם לבקר בעיר לוד? לאנשים רבים לא באמת יצא להסתובב בעיר הזו או לנסוע אליה. אז בואו נעשה הכרות קצרה עם העיר. העיר לוד היא עיר שנמצאת במרכז הארץ. היא קרובה לערים כמו ראשון לציון, רמלה ותל אביב. יש בה פקקים בדיוק כמו כל עיר מרכזית אחרת ואפשר לומר שלנסוע בה זה לא תמיד תענוג עבור האדם הפרטי. על מנת שלא תאבדו את הדרך בתוך העיר, מאוד מומלץ להיעזר בשירות הזמנת מוניות גדולות בלוד שבעזרתו תוכלו לנסוע לעיר בקבוצה.

כמה אנשים יכולים לנסוע בתוך מונית גדולה? 

התשובה לכך נעוצה בסוג המונית ומספר המקומות שיש בה. לפי החוק כל נוסע חייב שיהיה לו מקום בתוך הרכב, לכן אם אומרים לכם מכונית גדולה שיש לה שישה מקומות הרי ששישה נוסעים יכולים לנסוע בה. ומה קורה אם יש לכם יותר משישה נוסעים? במצב כזה עליכם לבקש מוניות גדולות עם יותר מקומות. אצלנו בהסעות השחף תמצאו מוניות גדולות עם שבעה מקומות ומוניות גדולות גם עם שמונה ותשע המקומות. בצורה כזו אתם יכולים לנסוע לכל מקום ולא רק לעיר לוד ובקבוצה די גדולה. 

לאן אנשים נוסעים בקבוצה?

אנשים יכולים לנסוע בקבוצה לטיולים בארץ, אנשים יכולים גם לנסוע לקבוצה כאשר הם רוצים לנסוע לאירוע מסוים. למעשה כל מטרה שיש לכם שאתם רוצים לנסוע בקבוצה ולהגיע אליה, אתם יכולים לעשות זאת בעזרת מונית גדולה ללא כל בעיה. המוניות הגדולות הינן מרווחות ומאוד נוחות ומאפשרות לכם לנסוע ביחד מבלי להצטופף. לכל אחד יהיה את המקום שלו ברכב וזה פתרון מצוין עבור קבוצות. 

קרדיט תמונה :depositphotos

האם ניתן להזמין מונית גדולה באופן מיידי? 

כמובן שכן, ניתן לבצע הזמנה שהיא מיידית, אך כאשר עושים זאת באופן מיידי יש לקחת בחשבון שיכול להיות שלא יהיו מוניות זמינות בדיוק לזמן שרציתם. אם אתם יודעים על הנסיעה שלכם מראש מאוד מומלץ לתאם את הנסיעה כבר מהרגע שאתם יודעים עליה עם חברת ההסעות. גם אם תיצרו קשר שלושה ימים או יומיים לפני הנסיעה עדיין תוכלו לשריין לעצמכם מקום. 

כמה תעלה לכם נסיעה במונית גדולה?

העלות של הזמנת מוניות גדולות בלוד תלויה ביעד הנסיעה. חברת ההסעות תחשב זאת לפי מספר הקילומטרים ותוכל לתת לכם מחיר עדכני. בשל כך, אין מחירים קבועים או מחירון. בשיחת הטלפון אתם תגידו כמה נוסעים יש לכם ולאן אתם נוסעים ולפי זה יוכלו לתת לכם מחיר. נסיעות פנימיות תמיד יעלו פחות מנסיעות מחוץ לעיר. בכל מקרה, העלויות לנסיעות מחוץ לעיר בדרך כלל נעות בין 200 שקלים ל-400 שקלים. כאשר המחירים הגבוהים יותר הם מחירים לנסיעות לערים מרוחקות יותר מנקודת היציאה. אם תחלקו את הסכום בין האנשים, העלות תהיה נמוכה.