Site icon מקומונט לוד

3 המדפסות שהישראלים הכי אוהבים

כשמדברים על מדפסת לבית או לעסק מדברים על שימושים שונים אבל הצורך תמיד יישאר אותו צורך, הדפסה נקייה, איכותית ובמחיר שווה לכל כיס. אז מה בעצם אוהבים הישראלים? האם זה מושתת רק על ראשי דיו או טונרים זולים?

מהי מדפסת משולבת ומה ההבדל בינה לבין דגמים אחרים? כיום קיימים אין ספור דגמים ולכן זה עלול להקשות גם על הבחירה שלכם. צריכים עזרה? לא יודעים מה באמת מתאים לכם לבית או לעבודה במשרד? הנה המדריך השלם שיסייע לכם לבחור מדפסות מתאימות בדיוק לצורך, מטרה ולמקום אליו אתם מכוונים.

HP – לבית או למשרד לייזר או דיו?

לפני שמדברים על מדפסות לייזר לבית או למשרד, אפשר להתחיל ולדבר על המותג HP מדפסת בעלת מוניטין עוד משנת 1939 וכיום היא נחשבת לדבר הבא, משהו חובק עולם.

לצד לא מעט מוצרים איכותיים HP ממשיכה לנצח על שלל מוצרים בינם מדפסת לייזר, מדפסות ביתיות או מדפסות למשרד. HP Deskjet 4120 היא רק דוגמה אחת למדפסת חסכונית ביותר, זריזה ולא מסורבת בחיבורים מסובכים.

כמו כן, מבין כל המחירים מדברים על מדפסת זולה במחיר, העיצוב שלה מתאים לכל פינה וגם העלות של מחסניות הדיו. תוהים מה חסרונה של זו? כל מה שאתם צריכים זה לתת את הדעת לחיבורים שלעיתים עלולים לצאת מסנכרון ועדיין זו תהיה המדפסת הטובה ביותר שאי פעם תרכשו. HP Deskjet 3790 היא גם מדפסת שימושית ביותר ויעילה ביותר ועלותה גם היא זולה.

מדפסת לייזר. צילום: CANVA

גם כאן יש לכם אפשרות למהירות הדפסה של עד תשעה עשר דפים בדקה כאשר מתוכם חמישה עשר עמודים זה בצבע. כמו כן, מדפסת זו משולבת סורק ומכונת צילום ויש לה חיבור USB לרבות אפשרות לשהות במשרד שלכם ללא כבל. תוהים מה חסרונה? את כבל USB תצטרכו לרכוש בעצמכם ואם זה לא מספיק חיבור התוכנה יהיה כאן מסובך יותר.

רעיונות לרכישת מדפסות נוספות מבית HP

HP Deskjet Plus 6475 היא מדפסת נוספת מבית HP וגם היא נחשבת נשחקת מאוד על ידי עסקנים ואנשים פרטיים. מדפסת זו היא מדפסת משולבת ובו זמנית משדרת ומעניקה אמינות רבה. גם העיצוב היא קטנה ומתאימה לכל אזור בלי לתפוס יותר מדי מקום.

ביחס לדגמים הנוספים שהוצגו כאן גם זו מציעה מחיר שווה לכל אדם והכול בזכות שילוב שמאפשר קנייה חסכונית על כל המשתמע מכך אם כי בעוכריה (חסרונה) שהיא איטית ועלותה קצת יקרה יותר ממה שהוצע עד כה. עם זאת למרות מחירה היקר יותר היא עדיין נחשבת שווה לכל קונה ומאפשרת רכישתה בתנאים הטובים ביותר.

בסיכום דבר, בין שזו מדפסת לייזר, מדפסת דיו או כל דבר אחר, לצד העלות הזולה אל תשכחו לבחור מדפסת שעלות המתקלים גם היא תתאים לכם בהווה ובעתיד.