Site icon מקומונט לוד

4 טיפים לפני שמבצעים השתלות שיניים

בעבר המונח השתלות שיניים לא היה מוכר, אך כיום מדובר על מונח פופולארי למדיי. אנשים שסובלים ממחסור של שיניים בוחרים לפתור את הבעיה באופן הזה.

להשתלת שיניים יש יתרונות רבים לעומת כל הפתרונות האחרים שמוכרים כיום. אך בשביל שהטיפול יהיה מוצלח כמצופה יהיה עליכם להכיר כמה טיפים חשובים. הטיפים אמורים להיות שימושיים לפני ואחרי הטיפול עצמו, הם ישנו את המחשבה כולה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים את הטיפול? לשמחתכם עשינו לכם סדר והבאנו לכם 4 טיפים יקרים מפז. הטיפים האלה נכונים לכל מי שעומד לעשות שתלים בשיניים או לאלה שכבר עשו. כל אחד מהטיפים האלה יכול לשנות את כל קו המחשבה שלכם מקצה לקצה באופן מובהק.

לא למהר לעקור שיניים טבעיות

זה שיש לנו פתרון אפקטיבי בדמות השתלות שיניים זה לא אומר שיהיה עליכם לעשות צעדים פזיזים. החיפזון הוא מהשטן, בטח כאשר מדובר על השיניים הטבעיות שלכם. האינטרס שאמור להנחות אתכם הוא לשמור על השיניים הטבעיות ביתר שאת ובכל הזדמנות. גם אם הן מביאות איתן צרות, תנסו שלא לעקור אותן מבלי להכיר בהשלכות הקיימות. רק כאשר לא תהיה ברירה אחרת יהיה עליכם לבחור בדרך הזאת שמטרתה לשפר את איכות החיים. למרות ששתלים בשיניים נראים כמו שיניים רגילות, אין תחליף לשיניים הטבעיות שלנו. גם אם הרופא מאיץ בכם לעקור את השיניים זוהי לא בושה ללכת לקבל חוות דעת אחרת מרופא שיניים נוסף.

קרדיט תמונה: freepik

הפסיקו לעשן לפני השתלת שיניים

אחרי השתלת שיניים יהיה עליכם לשנות כמה דברים בהרגלי החיים שלכם. הבחירה הנכונה תהיה לנסות להקל עליכם מיד עם ביצוע ההשתלה עצמה. השתלות שיניים קורות במהרה, הרבה יותר מהר ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. לפיכך הטיפ שלנו אליכם הוא שתנסו להפסיק לעשן לפני שתבצעו את ההשתלה עצמה. כך לאחר ההשתלה יהיה לכם קל לשמור על התוצאה שאותה השגתם בדמות שתלים. קשה להפסיק לעשן ברגע אחד, לכן טוב שתעשו זאת בצורה הדרגתית בקצב שלכם. השאיפה היא שביום שבו תשלימו את הטיפול כמות הסיגריות שתעשנו תהיה אפסית.

דחיית הטיפול עשויה להיות הרסנית

הגעתם למסקנה כי מוטב כלם לבצע טיפול השתלת שיניים? אל תחכו שהמצב יחמיר ביתר שאת. יש לכם הזדמנות לבצע את הטיפול בקצב שלכם, זה עניין קריטי שחשוב לרבים. השתלות שיניים לא דוחים, גם אם אתם חוששים מהטיפול עצמו. תזכרו תמיד כי אתם רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מעניקים לכם איכות חיים אולטימטיבית. לכן תבצעו את הטיפול בהקדם האפשרי, אפילו אם גורמים לכם לדחות אותו. ישנם רופאי שיניים שמציעים לבצע את הטיפול עצמו בכמה פגישות מועטות. תעשו בשכל אם תסיימו את הטיפול הזה מוקדם מן הצפוי, כך תהיה לכם האפשרויות לשמור על שגרת חיים.

הכינו את עצמכם להחלמה ארוכה

חשוב להבין כי השתלות שיניים זה לא עניין של מה בכך, מדובר על טיפול כירורגי מורכב. במקרה שבו תבחרו את הרופא הנכון שיבצע את הבדיקה, לא אמורה להיות בעיה. הוא יבצע את הטיפול בדיוק לשביעות רצונכם, כך שהתוצאה תגרום לכם לחייך תרתי משמע. מה שכן צריך להבין זה שמצפה לכם לאחר הטיפול החלמה של מספר שבועות. בכל יום שעובר תוכלו לראות שיפור מסוים בהרגשה הכללית, אך יהיה מדובר על שיפור נקודתי. כדי שהמצב יחזור להיות כפי שהיה קודם לכן יהיה עליכם להמתין לעיתים אפילו כמה שבועות.