Site icon מקומונט לוד

איך אומרים אריות בשבדית? חמישה שחקנים מ- ‘סופר אריות לוד’ יתחרו בתחרות קריקט בין לאומית

נציגות לודאית בתחרות קריקט בין לאומית שתתקיים בשטוקהולם בשבדיה. בנבחרת ישתתפו חמישה שחקנים מהעיר שיצאו לטורניר אליפות אירופה דרג ב’. שיפרון נגבקר, השחקן הצעיר בנבחרת: “הצטרפתי למועדון בגיל 14 ובחלומות הכי פרועים שלי לא חלמתי שאהיה בסגל הנבחרת לאחר שלוש שנים. אני חייב המון תודה”


השחקנים הם אשכול סולומון בן 31 -קפטן הנבחרת, דוד מסיל הוותיק והמנוסה שחוזר לנבחרת לעונה שנייה, שי בנגרה החבר בקבוצה מזה עשור, עמנואל סולומון שעבורו זאת ההופעה הראשונה בנבחרת, ואליהם מצטרף הצעיר שבחבורה שיפרון נגבקר בן ה-17 שמככב בקבוצת האקדמיה ובנוסף משחק בשנים האחרונות בהצלחה בשורות הקבוצה הבוגרת של העמותה.

חמשת שחקני אריות לוד בסגל נבחרת ישראל בקריקט. צילום: דוברות העירייה.

בטורניר בשבדיה יטלו חלק שש נבחרות בהן המארחת שבדיה, ישראל, ספרד, גיברלטר, גרמניה, ואי מאן.
החמישה מצטרפים לרשימה של שחקנים ותיקים בקבוצה בהם שחקני עבר וחברי הנהלה ששיחקו במדי הנבחרת בעבר בשנות השמונים, התשעים ותחילת שנות האלפיים.
יו”ר העמותה גדעון טלקר: “העובדות מדברות בעד עצמן, שחקני הקבוצה בעבר ובהווה שיחקו בנבחרת בשלב כלשהו ועכשיו הצטרפו גם עמנואל ושיפרון לרשימה המכובדת ואין לי ספק שגם השחקנים הצעירים של המועדון ישחקו בעתיד בשורות הנבחרת”.
עוד ציין כי שיפרון, הצעיר בחבורה, קיבל הזדמנות וצורף לסגל רק בשבוע האחרון, וזאת מאחר שהאחים מתן ונדב רזפורקר מאשדוד, נאלצו לבטל נסיעתם בשל מותו הפתאומי של אביהם שמשון (שמו), אחד משחקני הקריקט הגדולים בישראל ששיחק במדי הנבחרת כ-15 שנה. טלקר ביקש לשלוח תנחומים לעמותת אשדוד ולמועדון הקריקט נווה יונתן אשדוד על האובדן של יקירם.
קפטן הנבחרת אשכול סולומון: “זהו כבוד גדול בשבילי לשחק בנבחרת ולשמש קפטן בפעם השנייה אחרי הטורניר בספרד ב-2014 ואני מבטיח שנעשה הכל על מנת לייצג בכבוד את המדינה, את הקבוצה ואת העיר לוד”.
שיפרון נגבקר: “הצטרפתי למועדון בגיל 14 ובחלומות הכי פרועים שלי לא חלמתי שאהיה בסגל הנבחרת לאחר שלוש שנים. אני חייב המון תודה למאמן שלי יפת ולכל השחקנים וחברי ההנהלה שתומכים ומשקיעים בי ובשחקני האקדמיה, אני שמח שהם רואים תמורה להשקעה ואני מקווה לא לאכזב במידה ואקבל את ההזדמנות לשחק בטורניר”.