Site icon מקומונט לוד

עיריית לוד מציגה: מועדון לנשות עסקים, שיעזור לנשים מהקמת העסק ועד ניהולו בפועל.

עיריית לוד תקים השנה מועדון שילווה נשים המעוניינות לפתוח עסק, או שהן כבר בניהול עסק והן צריכות ידע והכוונה נכונה עסקית על מנת להוביל אותו להצלחה. בכל מפגש  במועדון, ילמדו הנשים נושאים כמו כתיבה שיווקית, מיתוג, תמחור, שיווק ברשת ועוד.

לנשים רבות בלוד יש חלום לפתוח עסק או לפתח כישרון, ולא תמיד במרוץ של החיים אפשר להגשים אותו. בלוד עוזרים לנשים להגשים את החלום: באגף לשילוב חברתי, המחלקה לשירותי קהילה, בסיוע העמותה להעצמה כלכלית לנשים, יועצת ראש העיר

בכל מפגש ילמדו הנשים נושאים כמו כתיבה שיווקית, מיתוג, תמחור, שיווק ברשת ועוד. צילום: דוברות העירייה.

למעמד האישה, ובשיתוף שיקום שכונות, תקיימו השנה מספר קורסים של “עסק משלך”, שליוו במהלך השנים עשרות נשים ועזרו להן לפתוח דלת להצלחה, להתגבר על הקשיים והחששות מפני פתיחת עסק עצמאי, ולהצליח לצאת לדרך חדשה ועצמאית.
בחודש ספטמבר השנה, ייצא לדרך מועדון לנשות עסקים לוד, המיועד לנשים שכבר הקימו עסק או שהן בשלבי הקמת העסק.
במסגרת המועדון הנשים יקבלו ידע והכוונה לצד כישורים וקשרים עסקיים. הקבוצה תתנהל כקבוצת ‘נטוורקינג’- בה המשתתפות יוכלו לקבל תמיכה, שיתופי פעולה עם נשים אחרות ופלטפורמה לחשיפה עסקית. בכל מפגש ילמדו הנשים נושאים כמו כתיבה שיווקית, מיתוג, תמחור, שיווק ברשת ועוד.
שולי יחיאל, רכזת נשים עירונית, מסרה כי המועדון או הפורום יהוו בית לנשים שיש להן עסק, וכתובת להתייעצות, ליווי והרחבה של העסק.
נשים המעוניינות להצטרף לצוות המנצח יכולות לפנות לשולי בטלפון -08-9283106 או לליאורה 0509346688 או בעמותה להעצמה כלכלית 048520027.