Site icon מקומונט לוד

שר התחבורה אישר פרויקטים תחבורתיים שישנו את פניה של לוד

שר התחבורה מר ישראל כ”ץ נפגש לאחרונה עם ראשי הערים של לוד ורמלה עו”ד יאיר רביבו ויואל לביא, על מנת לעדכנם בתוכנית החומש של האזור.

לאחרונה נפגש שר התחבורה ישראל כ”ץ, עם ראשי הערים מלוד ומרמלה, עו”ד יאיר רביבו ויואל לביא, על מנת לעדכנם על תכנית החומש של המשרד באזור. השר הדגיש את החשיבות שרואה משרד התחבורה בקידום פרויקטים תחבורתיים באזור הנחשב למרכזי במדינה.

בחודש פברואר השנה ביקר השר כ”ץ בלוד יחד עם כל בכירי משרד התחבורה וכל גופי הסמך שלה, על מנתי לבחון את התקדמות הפרויקטים התחבורתיים אשר סוכמו בביקוריו הקודמים. בביקורו אז הדגיש השר את חשיבות הפרויקטים שישנו את פניה של לוד ויסייעו לצמיחתה ולפיתוחה.

מפגש השר עם ראשי הערים. צילום: דוברות עיריית לוד.

בין היתר ציין השר כי “העיר לוד צפופה וחצויה והיא צריכה להתפתח ולזרום. אנו עושים כאן עבודות והפרדות בקנה מידה משמעותי ובהשקעות אדירות, נפעל יחד כדי לקדם פתרונות. אנו באמצע הדרך, קבענו את היעדים, הגדרנו את הניווט אליהם ונמשיך לעקוב אחר מימושם. העיר לוד תהיה עיר מודרנית שתאפשר נגישות תחבורתית יעילה ומגורים נוחים ומודרניים, ונהפוך אותה לעיר תורמת שמצליחה לממש את הפוטנציאל הגדול שיש בה”.
לאחר מפגש העדכון האחרון של השר עמו ועם יואל לביא ציין ראש העיר לוד בסיפוק: “הייתי במיוחד שבע רצון מכך שכל בקשותיי לשר מביקורו בעיר לפני חצי שנה נענו בחיוב” אמר עו”ד יאיר רביבו, “כך, למשל, אושר תקצובו של כביש 200, האח התאום מצד מערב של כביש 40, שיתחיל ברמלה, יעבור דרך גני אביב ויסתיים בכביש 1. עלות הפרויקט האדיר הזה הוא 750 מליון ₪. כמו כן אושרו ההפרדות המפלסיות (בין כביש ורכבת) בכל העיר וביניהן ההפרדה החשובה שתעבור ברחוב דוד המלך ליד הספרייה ומשם לגני אביב. עלות כל תכנית החומש היא למעלה ממיליארד ש”ח ובסיומה תהפוך העיר לוד לעיר בטוחה וזמינה שתאפשר את הרחבת העיר ללא עומסי תנועה”.
בסיום דבריו הוסיף: “אני מודה לשר כ”ץ, שר התחבורה הטוב ביותר בתולדות מדינת ישראל”.