Site icon מקומונט לוד

450 סטודנטים מ”תוצרת הארץ” בהיכל התרבות בלוד

העיר לוד אירחה את סמינר פתיחת השנה החגיגי לכל הסטודנטים בארץ במעמד שר החינוך נפתלי בנט, וראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו.

העיר לוד, שהייתה העיר הראשונה בה פעלה תוכנית “תוצרת הארץ” מבית התאחדות הסטודנטים במסגרתה מגיעים סטודנטים צעירים ובני העיר לחיות בצורה קהילתית ולשלב עשייה חברתית משמעותית על מנת להשפיע על המקום בו הם חיים, אירחה את סמינר פתיחת השנה החגיגי לכל הסטודנטים בארץ.

ראש העיר עם נציגי התאחדות הסטודנטים בכנס בלוד.צילום דוברות עיריית לוד

התוכנית שכאמור התחילה כאן בלוד, פועלת היום ב-9 רשויות נוספות, מקריית שמונה בצפון ועד שדרות בדרום, היא משלבת בתוכה סטודנטים מכל הקשת החברתית בישראל- יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, ימנים ושמאלניים שכולם יחד פועלים להפוך את החברה למקום טוב יותר. בכנס החגיגי הגיעו כל הסטודנטים ללמוד את המודל של לוד וליישמו במקומות נוספים.

בכנס התארח שר החינוך, נפתלי בנט, שמשרדו תומך עיקרי בתוכנית ושפעל רבות להתרחבותה למקומות נוספים. “אתם, קהילות הסטודנטים, העתיד של הישובים שאליהם אתם נכנסים, בשמי ובשם משרד החינוך אני מודה לכם ומאחל לכם חוויה מדהימה עם פתיחת שנת הלימודים”, אמר השר.

ראש עיריית לוד, עו”ד יאיר רביבו, ברך את המעמד: “לא להאמין שאנחנו יושבים פה באולם אם מאות סטודנטים שמגיעים ללוד ללמוד על מודל הקהילות, זה פשוט מרגש! העיר לוד עברה מהפכה בזכות הסטודנטים והצעירים שהגיעו אליה בשנים האחרונות והפכה להיות לעיר קולטת קהילות, העיר לוד לא הייתה נראית אותו דבר בלי קהילות הסטודנטים שנתנו לה תנופה אדירה”.