Site icon מקומונט לוד

5 סיבות שאתה צריך מפזר ארומתרפיה חשמלי נייד ברחבי הבית

מפיץ ריח מקצועי יכול להיות דרך מצוינת לעזור לך לקבל את היתרונות של ארומתרפיה במגוון מקומות. בין אם אתם מנסים להירגע בעבודה או מתקשים לישון בלילה, מפזר חשמלי יכול לעזור.

  1. ארומתרפיה היא דרך מצוינת להקל על מתח וחרדה.
  2. מפזרים הם גם דרך מצוינת לעזור לך לישון טוב יותר.
  3. מפזרים יכולים לעזור עם אלרגיות וגודש בסינוסים.
  4. הערפל ממפזר חשמלי יכול לשמש גם להרטבת אוויר יבש בביתך במהלך חודשי החורף.
  5. מפזרים מושלמים לכל מי שרוצה ליהנות מהיתרונות של ארומתרפיה אבל לא רוצה להשקיע בשמן אתרי בגודל מלא.
מבוא

מפיץ ריח ענק הוא מכשיר המפזר שמנים אתריים לאוויר. זו יכולה להיות דרך מצוינת להירגע, או לגרום לבית שלך להריח נעים.

זה עובד על ידי חימום מים ופיזור השמן לאוויר. המכשיר מחובר לשקע ויש לו כבל שעובר מהמכשיר למקור חשמל.

השמנים נהוג לשים במים, אשר לאחר מכן מתאדים ומשחררים ניחוח.

ישנם סוגים רבים ושונים של שמנים בשוק כיום, אך חלקם טובים יותר לשימוש עם מפיץ ארומה חשמלי מאחרים.

השמנים הטובים ביותר לשימוש עם מפיץ ארומה חשמלי הם אלו שדוללו במים או באלכוהול; אלה כוללים לבנדר, מנטה, למון גראס, אקליפטוס, תה

1. להיות מסוגל להריח את הריח האהוב עליך כשאתה הכי זקוק לו

ריח הוא חוש חזק. זה יכול להחזיר אותנו לזיכרון, או להזכיר לנו אדם אהוב. הריח של בישול אוכל יכול לעורר את הפה ולגרום לך להיות רעב. הריח של פרחים וצמחים יכול להיות מרגיע, מרומם או אפילו משפר את מצב הרוח.

זו הסיבה שהארומתרפיה כל כך פופולרית בספא ומכוני יופי ברחבי העולם. אבל האם ידעת שאתה לא צריך לבקר בספא יקר כדי ליהנות מהיתרונות של ארומתרפיה? אתה יכול ליהנות מהיתרונות האלה בבית עם השמנים האתריים שלך!

ארומתרפיה שימשה במשך מאות שנים על ידי תרבויות רבות כדי לקדם ריפוי והרפיה הן בנפש והן בגוף. למעשה, מאמינים שקליאופטרה השתמשה בחומר חיוני

2. להשפעה מרגיעה מיידית על רמות הלחץ שלך
  1. מדיטציה: מדיטציה היא דרך מצוינת להרגיע את העצבים שלך ולהביא לך שקט נפשי. זה גם יכול לעזור לך לפתח תחושת מיינדפולנס שיכולה לעזור לך להתמקד ברגע הנוכחי ולא לדאוג לגבי העתיד או העבר.
  2. האזינו למוזיקה: מוזיקה היא דרך מצוינת להרגיע את הגוף והנפש, במיוחד אם זה משהו שאתם נהנים להקשיב לו. זה יכול לשמש גם כהסחת דעת ממה שמלחיץ אותך.
  3. שתו מים: כשאנחנו לחוצים, הגוף שלנו מייצר יותר אדרנלין מה שגורם לנו להרגיש מיובשים. שתיית מים עוזרת למלא את הנוזלים בגופנו כדי שלא נרגיש יותר מדי חרדה או מתוחים.
  4. פעילות גופנית: אימון משחרר אנדורפינים שהם משפרי מצב רוח טבעיים המשפרים
3. לתת הקלה בהצטננות ושפעת

מפזר ריחני הוא מכשיר המפיץ ריחות נעימים לאוויר. זה יכול לשמש כדי להקל על תסמיני הצטננות ושפעת.

מפזר פועל על ידי פיזור מים ונוזל על בסיס שמן לאוויר, המתנדף ומשחרר שמנים אתריים, ניחוח או שניהם. השמנים האתריים בנוזל הם שיוצרים את הריח. כשזה מגיע להקלה על הצטננות ושפעת, ריחות כמו מנטה, לבנדר, אקליפטוס או לימון יכולים לעזור עם גודש, כמו גם כאבי ראש ותסמינים אחרים.

4. לעזור באלרגיות ותסמיני אסטמה בילדים

מפיצי הריח החשמליים הם דרך טובה להקל על סימפטומים של אלרגיות ואסטמה בילדים, הם מספקים הקלה בתסמינים על ידי שחרור ריחות נטולי אלרגנים.

מפיץ הריח החשמלי הוא מכשיר המשחרר ריחות נטולי אלרגנים. אלרגנים הם חומרים שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות כמו קדחת השחת, אקזמה ואסטמה. מכשירים אלה פועלים על ידי שחרור ריח לאוויר אשר חוסם אלרגנים ומספק הקלה בתסמיני אלרגיה או אסטמה.

5. לאווירה ביתית נעימה יותר

מפיץ ריח הוא מכשיר המפיץ ריח נעים לאוויר. יש אנשים שמשתמשים בו כדי להפוך את ביתם לנעים יותר או כדי לעזור להם לישון טוב יותר. אחרים אוהבים להשתמש בו בזמן שהם מבשלים או מכינים שיעורי בית. זה נהדר גם למי שרוצה להרגיש רגוע ורגוע יותר במהלך היום.

מפיצי ריח חשמליים פועלים על ידי חימום שמן ואז פיזור הניחוח המאוד באוויר דרך מאוורר. הם בדרך כלל קטנים וניידים, אז אתה יכול לקחת אותם איתך לטיולים שלך!