Site icon מקומונט לוד

6 דרכים לשיפור הזוגיות

להיות חלק ממערכת יחסים זה לא דבר קל בכלל, צריך לדאוג כי תמיד תהיה משיכה, כבוד הדדי, אהבה וכמובן עניין. בשל כך מוצאים עצמם רבים במערכת יחסים שאינה מספקת וזאת לא משום שאין אהבה בקשר הזוגי, אלא משום שלעיתים ישנה הרגשה של חוסר הזמן והעדר היכולת או הרצון לשפר את הזוגיות.

ובכל זאת אתם לא רוצים לוותר ולא מעוניינים לנהל זוגיות חסרת מעוף ואהבה, חשוב שתנסו כמה דרכים לשפר את הזוגיות, ביניהן:

אימון זוגיאימון זוגי היא דרך נפלאה לשפר את מערכת היחסים וזאת משום שכיום מאמנים זוגיים הם כאלה אשר יכולים לסייע לכם לשפר את התקשורת במערכת היחסים, להחיות את מערכת היחסים, לפתוח ערוצי קרבה שלא הכרתם, לפתור בעיות והכל באמצעות אימון זוגי מקצועי.

צאו לדייט. צילום: pixabay

חזרה אל דייטים רומנטיים – כדי לחדש ולהחיות את הקשר, מומלץ לנסות לצאת לפחות פעם אחת בשבוע עם בני הזוג לדייט שהוא כולו שלכם. אם יש לכם ילדים, זה הזמן לבחור בייביסיטר אמינה ולצאת בכל שבוע אל הרפתקה אחרת, בין אם מדובר בסרט, הצגה, מופע סטנד אפ או אפילו סתם טיול על חוף הים. הזמן הזוגי נועד למען שמירה על קשר מעניין ונכון.

שיחות כנות ופתוחות – קיימו שיחות נכונות לפחות פעם בחודש, שבהן תוכלו לדבר על הרגשות שלכם, על דברים אשר מפריעים לכם ומה תרצו לשפר. נסו לשמור על ערוץ תקשורת פתוח ולשים את רגליכם בנעלי בן הזוג. התחילו את הדברים במילים: “אני מרגיש”, או “אני חושב ש…” ולא במילים מאשימות או מתריסות.

נסו לשפר את חייו של בן או בת הזוג – שאלו את עצמכם בבוקר “איך אני יכול לשפר את חייו של בן זוגי?” עשו משהו שישמח אותו, יקל על איכות החיים שלו ויאפשר לו פינוק מושלם.

טפחו את עצמכם – נסו, גם בתוך אורח חיים קדחתני, לנסות למצוא את הזמן לטיפוח עצמי. כאשר אתם נאים ומטופחים גם בן הזוג שלכם רוצה לטפח את עצמו, תוך שטיפוח עצמי יגרום לכם לחוש טוב יותר כלפי עצמכם.

הירשמו לחוג או לפעילות משותפת – נסו למצוא תחום עניין שאהוב על שניכם, בין אם מדובר בהליכה לחדר הכושר, הצטרפות אל קבוצת ריצה או כל משחק ספורטיבי, חוג העוסק באומנות ויצירה, מועדון קריאה, סדנאות בישול ועוד. בכך תוכלו ליהנות יחדיו מפרויקטים משותפים, וביחד: לחזק את הקשר.