Site icon מקומונט לוד

מפכ”ל המשטרה בביקור בלוד לתגבור הביטחון בעיר

אכיפת החוק והסדר וחיזוק הביטחון האישי הם מהיעדים המרכזיים בלוד. מפגש קצר ותכליתי התקיים עם מפכ”ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשייך, אשר הגיע עם סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, מפקד מחוז מרכז ומפקד מרחב שפלה. 

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, יחד עם מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס וחבר מועצת העיר עמיחי לנגפלד, העלו בפני המפכ”ל את הנושאים העיקריים לטיפול, בהם ביצוע פעילות נחושה ומבצע רחב היקף לאיסוף נשקים בלתי חוקיים ולמניעת אירועי הירי הפוגעים בביטחון האישי של התושבים, כמו כן תגבור משמעותי של העיר ביחידות מג”ב, ביצוע סיורים ומחסומי פתע לצורך התמודדות עם תופעת פשע ועבריינות, תגבור הנוכחות של יחידות מתנ”ע לאכיפת חוקי התנועה בעיר כנגד נהיגה פראית ומסוכנת, שיתוף פעולה בין תחנות לוד ורמלה לצורך טיפול בתופעת השריפות מאזור עמק לוד (דהמש), טיפול עומק של המשטרה בשילוב היחידה הכלכלית כנגד משפחות פשע המתפרנסות מהשלכת פסולת בנייה פיראטית, מדיניות נחושה נגד הקמות רעש לרבות חתונות במרחב הציבורי וטיפול במפרי החוק, והכנסת הבנייה הבלתי חוקית לסל העבירות של המשטרה.

מפכל המשטרה רב-ניצב רוני אלשייך. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר הודה למפכ”ל המשטרה על הביקור הדחוף בעיר לוד והזמינו לביקור מתוכנן נוסף הכולל סיורים בשכונות.

כן מסר ראש העיר את תודתו על שיתוף הפעולה המלא עם המשטרה לאורך השנה, החל מרמת מפקד המחוז, מפקד המרחב ומפקד התחנה שמעורבים בעיר ושותפים לשינוי.  יצוין כי שיתוף הפעולה המלא מול המשטרה מבליט את הצורך בסיוע משמעותי ברמת מפכ”ל לטובת הצרכים המיוחדים המתבקשים מעיר מעורבת עם פערים דרמטיים בתפיסת החוק, ונדרש טיפול שורש כדי לעקור לתמיד את תופעת ה”צפצוף” על החוק, נמסר ע”י מארגני הביקור, וכי חלון ההזדמנויות הנוכחי בו יש הנהגה צעירה, נכונה לתהליך משותף ואמיץ להתמודדות נחושה וללא משוא פנים.

עוד נמסר כי בנוסף הובהר העניין של הצורך בחיזוק המשילות ובנראות שלה, במטרה לייצר הרתעה משמעותית וזאת בנוסף לעבודה הקשה של המשטרה בלוד, בפיקודו של מפקד התחנה, סנ”צ יגאל עזרא.