Site icon מקומונט לוד

מאיר אסולין נפרד מהעמותה למען הקשיש

מאות אזרחי לוד הוותיקים ובני משפחותיהם, קיימו הרמת כוסית חגיגית. עו”ד מאיר אסולין אשר מונה לתפקיד סגן ראש העיר הממונה על הרווחה ונאלץ לפרוש מתפקידו כיו”ר העמותה למען הקשיש נפרד מכולם בהתרגשות.

כמדי שנה וכמיטב המסורת הטובה, חגגו מאות החברים במרכז, הרמת כוסית לשנה החדשה בטקס חגיגי שהתקיים במעמד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, חברי העמותה העושים מלאכתם בהתנדבות, צוות עובדי המרכז בניהולה של אילנה הררי, וסיגל בנימין, מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים.

ראש העיר שהגיע לברך, התקבל במחיאות כפיים סוערות וזכה לחיבוק חם ואוהב מכל הנוכחים, חלקם הגדול ביקש ללחוץ את ידו, להצטלם ולהודות לו על עשייתו לקידום תושבי העיר בכלל, והאזרחים הוותיקים בפרט.

אילנה הררי ומאות חברי מרכז היום חוגגים ונהנים לקראת השנה החדשה. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר שיבח את פועלו של עו”ד מאיר אסולין אשר עם מינויו לתפקיד סגן ראש העיר הממונה על הרווחה, היה מנוע מלהמשיך ולכהן כיו”ר העמותה למען הקשיש בשל ניגוד עניינים, תפקיד אותו מילא באהבה ובמסירות רבה, ואיחל הצלחה למחליפו בתפקיד, אורי קאופמן, חבר העמותה מזה שנים ארוכות, “אשר אין מתאים וראוי ממנו”, כפי שהדגיש. ראש העיר ציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם האגף לשילוב חברתי בעירייה, והוסיף ברכת שנה טובה ובריאות איתנה לכל האזרחים הוותיקים, חברי המרכז, הזוכים תחת קורת גג אחת למגוון שירותים חברתיים ומקצועיים שנועדו לשפר את איכות חייהם של כל אחד ואחת מהמשתתפים בו.

אילנה הררי, מנהלת המרכז הודתה לראש העיר על שכיבד את האירוע בנוכחותו, ליו”ר העמותה היוצא וליו”ר הנכנס, ולא שכחה לציין את צוות המרכז המסור, “צוות מיומן הפועל מתוך כבוד והערכה לאזרחים הוותיקים, לצד מתנדבים צעירים הפועלים מתוך תחושת שליחות ומחויבות אישית”.

האזרחים הוותיקים חברי מרכז היום, העניקו למאיר אסולין תשורה על עשייתו הרבה בתפקידו כיו”ר העמותה, ואיחלו הצלחה למחליפו בתפקיד. חבר העמותה ר’ גבריאל דדון, תקע בשופר וריגש את מאות הנוכחים.

עו”ד מאיר אסולין, מסר את אהבתו הרבה לאזרחים הוותיקים והדגיש כי הוא אינו נפרד ממרכז היום וכי ימשיך ללוות את המקום בתפקידו כממונה על הרווחה, ויסייע בחיזוק הפעילות במקום ובטיפול באתגרים הרבים הניצבים בפני האזרחים הוותיקים בתקופת הזקנה.

מאות האזרחים הוותיקים נהנו מכיבוד עשיר הכולל “קאפקייקס” מרהיבים שניתנו לכל אחד ואחת, וכן משירה בציבור עם שירי חג עליזים ושמחים.