Site icon מקומונט לוד

7 טיפים לבחירת מנעולן בתל אביב

מנעולן בתל אביב מספק שירותים מגוונים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים בעיר, בכל גוש דן ובאזורים הסמוכים אליו. השירותים החשובים והנדרשים ביותר הם פריצת מנעולי דלתות עקב תקלות שונות, אבל קיימים גם אחרים, נפוצים פחות, דוגמת: פריצת כספות, תיקון והחלפת דלתות, החלפת ידיות ומנגנונים, התקנת עינית פנורמית ודיגיטלית ועוד. בנוסף, שירותים לרכב כמו: פריצת רכבים, קידוד שלטים לרכבים, שחזור מפתחות לרכבים, קידוד מפתחות חכמים ועוד. תקלה במנעול דלת ראשית היא צרה צרורה בגלל שהדלת הזאת מהווה חיץ בין המרחב הפנימי שאמור להיות מוגן לחיצוני. היא עלולה לצוץ במפתיע ולכן, כדאי שיהיה טלפון של מנעולן מוסמך בהישג יד.

ריכזנו עבורכם 7 טיפים לבחירת מנעולן בתל אביב

1. מקצועיות – יש לוודא שהמנעולן הינו מקצועי. ניתן לבדוק זאת על פי חוות דעת עליו, על פי הלימודים העיוניים שעבר הכוללים גם התנסות מעשית, וכדאי לראות אישורים על כך. מנעולן בעל אתר מסודר הינו מקצועי מאוד מאחר והוא מכבד את מקצועו ולקוחותיו. באתר ניתן למצוא שפע של חומר על כל התחום כולל פירוט לגבי סוגי מנעולים, צורת התנהלות בעת תקלה ועוד.

2. ידע בתחום – ידע בתחום מאופיין בהכרת כל המנעולים הקיימים כולל המתוחכמים והחדשניים ביותר. יכולת להתאים מנעול חדש לדלת קיימת, המלצות על מנעולים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות ובאופן כללי, פתרון מעולה לכל סוג של בעיה או מטלה  הניצבת לפניו.

צילום: freepik

3. אישורים והסמכות – מלבד אישור לימודים חייב להיות בבעלותו אישור משטרתי המאשר לו פריצה מבוקרת של דלתות כניסה לבתים. בתוך הבתים נמצאים אנשים ומצוי רכוש יקר, ומשום כך, חשוב שהמנעולן יהיה מוכר על ידי המשטרה. הדבר הכרחי לבטיחות הלקוחות ומומלץ להם לבקש לראות את האישור טרם הסכמתם לפריצת המנעול שבבית.

4. ייעוץ – בכל נושא, ובמיוחד, כאשר יש תקלה. המנעולן יכול להסביר ללקוח טלפונית איך להתנהל כאשר מפתח נתקע ואינו יוצא, כאשר הוא נשבר בתוך המנעול, כשאינו מצליח לפתוח את הדלת ועוד. למשל, לא מומלץ לשחרר בכוח מפתח תקוע מחשש שהוא יישבר בתוך המנעול. במקרה כזה, אין דרך להוציאו וכל מה שיכול המנעולן לעשות זה להחליף את כל הצילינדר, מה שמייקר, כמובן, את כל העבודה. עצה נכונה בזמן הנכון עשויה לחסוך כסף רב, עוגמת נפש וזמן מיותר.

5. זמינות – תקלות עלולות להתרחש במפתיע. במקרים קיצוניים: כאשר יוצאים מהבית לאירוע חתונת הבן, לשדה התעופה וכדומה. לחילופין, כאשר מגיעים הביתה ואי אפשר להיכנס אליו או כאשר נמצאים בבית בלילה ולא ניתן לנעול אותו. אלו מקרים דחופים וחלקם בטיחותיים, ומשום כך, כדאי לברר מראש שהמנעולן, אכן, מספק שירותיו 24/7, ואכן, יגיע במהירות האפשרית לעזרה. כאשר סומכים עליו אפשר גם לעזוב את הבית ולהותיר אותו לסיים את העבודה בלי נוכחות בעלי הבית.

6. המלצות  – קבלת חוות דעת והמלצות מחברים ו/או מכרים אשר סומכים על דעתם ומגורמים אחרים.

7. שיקולי עלות מול תועלת –  כמובן, שרצוי לעשות סקר שווקים ולבדוק מחירים. המחירים של רוב המנעולנים דומים ונוחים לכל כיס. לעיתים, כדאי לשלם מעט יותר ובלבד לקבל עבודה מקצועית המספקת פתרון מעולה עם גימור מושלם. כלומר: ללא נזקים לדלתות, לציפוי הדלת, לצבע ועוד. מנעולן בתל אביב מקצועי מגיע עם ניידת שירות מאובזרת הכוללת חלקי חילוף תקניים ומנעולים איכותיים ויבצע את המטלות על הצד הטוב ביותר ולשביעות כל לקוח.

אם מקפידים לעקוב ולשמור על טיפים אלו אזי הסיכוי לבחור במנעולן מקצועי ואיכותי הוא גבוה.