Site icon מקומונט לוד

7 טיפים לברית חלומית

נולד לכם בן או עומד להיוולד אחד? מזל טוב! זה הזמן להפיק עבורו את אירוע הברית המרגש והמושקע. אך זכרו – תכנון ברית עם כל האילוצים והפרטים הרבים יכול להיות מאתגר. יש לנו שבעה טיפים מנצחים אשר יעזרו לכם להפוך את האירוע להצלחה מסחררת, חגיגה מרגשת, שתיזכר לעד:

צילום: Michal Bar Haim on Unsplash

התחילו לפני הלידה

כדאי להתחיל בהכנות כבר לפני הלידה – לבצע מחקר שוק מקיף ולאתר אולם אירועים מתאים, ספקים ואנשי מקצוע שיעזרו לכם ביצירת חגיגה בלתי נשכחת. אינכם רוצים להגיע לדקה ה-90 ולגלות שהאולמות הטובים תפוסים, שאין לכם רשימה של ספקים ולארגן אירוע תחת לחץ של זמן. הקצו גם תקציב לטובת האירוע.

מגבשים קונספט

אפשר להעניק נגיעה ייחודית ואישית לאירוע ברית המילה על ידי בחירת תמה מרכזית שתקשור את הקונספט לאורך כל שלבי החגיגה. למשל, תמה צבעים עשירה או מוטיב שמשלב אלמנטים מהטבע כמו עצים, ציפורים או פרחים.
בהתאם לתמה הנבחרת, תוכלו לעצב את המרחב, לבחור מנות ולשלב פעילויות רלוונטיות שישזרו את הקונספט לאורך כל האירוע. אל תהססו להיוועץ באנשי מקצוע או לחשוב “מחוץ לקופסא” כדי ליצור חוויה ייחודית ויצירתית.

בחרו אולם איכותי לחגיגה

בבחירת אולם לברית, חשוב לשים דגש על נגישות, קרבה לתחבורה ציבורית וחניה נוחה. כמו כן, הגדירו מראש קונספט ותקציב ובחרו לוקיישן המתאים להם – אינטימי או רחב ידיים. התחשבו בצרכים לוגיסטיים כמו ריהוט, תאורה, עיצוב שולחנות וסידורי ישיבה, שישפיעו רבות על האווירה.

תכננו חוויה קולינארית

אין ספק שהאוכל הוא גורם מרכזי בהצלחת האירוע, כך שחשוב לוודא מלכתחילה שהאולם ערוך להגיש תפריט עשיר, טרי ואיכותי, המותאם לקונספט, לעונה ולרגישויות המוזמנים. בנוסף, שימו לב להיבטים טכניים – האם האולם מצויד בפלטפורמות מולטימדיה לשילוב תכנים ויזואליים ומוסיקה, ובשירותים נלווים נוספים לשדרוג החוויה. בדקו שאכן הגעתם למקום שיוכל ליצור עבורכם ברית אקסקלוסיבית ואישית מרגע ההגעה ועד לסיומה המוצלח של החגיגה המרשימה.

הזמנת המוהל וסגירת פרטים

אין עוררין על כך שהמוהל הוא דמות מרכזית בטקס ברית המילה, ולכן חשוב לבחור בקפידה את האיש המתאים עבורכם. אם טרם יצאתם לתחקיר, עכשיו הזמן המתאים לבצע חיפוש מקיף על פי חוות דעת והמלצות מהסביבה. התחשבו גם בסגנון המועדף – האם חשוב לכם שהמוהל יהיה רופא, או שמא תעדיפו מוהל חרדי/דתי וכדומה. לאחר שבחרתם במועמד המתאים, יש לתאם עמו זמינות, לסגור עלות ולברר את כל הפרטים הלוגיסטיים שעליכם לסדר מראש אם אתם משלבים את הטקס והאירוע.

בחירת ספקים ומומחים

מלבד המוהל והמקום עצמו, חשוב לבצע סקירה מעמיקה של כל הספקים והשירותים הנלווים שתרצו לכלול באירוע. דוגמאות לספקים: מפעילי אטרקציות לילדים, חברת קישוט לעיצוב הלוקיישן בבלונים, צלם/צוות צילום לתיעוד סטילס ווידאו, עמדת צילום מגנטים ועוד.

ארגון נבון זמן אמת

לאחר שהסדרתם את כל הפרטים הלוגיסטיים של האירוע עצמו, והרך הנולד בא לעולם בשעה טובה, תוכלו להתמקד בתכנון שלב ההתארגנות לקראת יום הברית בנחת ובשלווה.
ביום החגיגה המרגש, כדאי לתעדף זמנים מראש לכל השלבים ההכרחיים שיקדמו את הטקס – למשל, להתלבש בבגדים מהודרים להורים ולתינוק, ולסגור עם אנשי מקצוע כמו מעצב שיער ומאפר שיסייעו בהשלמת ההופעה המרשימה.
כמו כן, חשוב לתאם עם הצלם מראש על שעת הגעה ללוקיישן המועדף לסשן צילומים משפחתי מרגש לפני הטקס המכונן. באופן זה, תוכלו להגיע רגועים וממוקדים לאירוע המיוחד, לאחר שכל הפרטים הקטנים כבר יצאו אל הפועל.

לאחר שסקרתם את כל האפשרויות, ניתן לנהל מו”מ לגבי העלויות או להחליט על סדרי עדיפויות בהתאם לתקציב שהגדרתם מראש. חשוב לזכור שהיום המרגש הזה נשמר בזיכרון לנצח, כך שכדאי להשקיע מחשבה בכל הפרטים המרכיבים אותו ולצאת לדרך רגועים.