Site icon מקומונט לוד

השרה לשוויון חברתי בטקס בלוד: “עלינו להמשיך לחיות ולהמשיך לזכור”

השרה גילה גמליאל בטקס הזיכרון בחלקה הצבאית בלוד: ” עלינו להמשיך לחיות ולהמשיך לזכור, לטעת את מורשתם של חללינו בחברה ולפדות את המחיר הבלתי נתפס של האובדן- בהמשך החיים”

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ייצגה את הממשלה בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה שהתקיים היום (רביעי) בחלקה הצבאית בבית העלמין בלוד. “המחיר ששילמו יקירינו בחייהם, יקר מנשוא”, אמרה השרה גמליאל, “זהו מחיר החיים בארץ ישראל. עלינו להמשיך לחיות ולהמשיך לזכור, לטעת את מורשתם של חללינו בחברה ולפדות את המחיר הבלתי נתפס של האובדן- בהמשך החיים”.

השרה לשוויון חברתי בטקס בלוד: “עלינו להמשיך לחיות ולהמשיך לזכור”. תמונה: דוברות השרה לשוויון חברתי

השרה התייחסה למצב הביטחוני, ואמרה כי “אנו חיים במערכה ארוכת שנים, בה נגזר עלינו להילחם נגד אויבים שכל מטרתם להשמידנו. גם בשנה האחרונה, נאלצו חיילי צהל וכוחות הביטחון להתמודד לא רק בהגנה על גבולותינו בצפון ובדרום אלא גם מול טרור נפשע המופנה כלפי אזרחים”, והדגישה כי בשם הממשלה כי “נמשיך לעמוד כצוק איתן מול כל האיומים. נמשיך לפעול לביטחונה ולשגשוגה של מדינת ישראל”.

למשפחות השכולות אמרה השרה גמליאל: “שותפה אני לכאב, ליגון ולצער המלווים אתכם יום יום, שעה שעה, בכל ימות השנה. פצע שאינו מגליד, חבורה שאינה נרפאת. הקרבתן את היקר מכל. טיפחתן דור ישרים מבורך, דור הממשיך דרכם של לוחמים לאורך אלפי שנות עמינו. על יקיריכן אמר הנביא: ‘חללי בת עמי, אלה חללי העם כולו , דרכם נבנתה הארץ  זרחה השממה’ “.