Site icon מקומונט לוד

עשרות חניכים של תנועות הנוער מכל רחבי הארץ הגיעו לאחרונה למטה בנק מזרחי טפחות בלוד במסגרת טקס ההשקה לפרויקט “זזים למען הקהילה” לשנת 2019 , מיזם חברתי-חינוכי של מועצת תנועות הנוער, בשיתוף בנק מזרחי טפחות.

במסגרת הפרויקט, חניכי תנועות הנוער יוזמים פרויקטים חברתיים לרווחת הקהילה. בין 60 הפרויקטים השונים ניתן לראות את פרויקט ‘מפגש פסגה’ של מכבי צעיר אשר נועד לייצר היכרות בין תושבי השכונות באמצעות ארגון פעילויות מגוונות, פרויקט ‘להקה לקהילה’ של תנועת הצופים, להקה אשר מופיעה במפעלים שבטיים, אירועים קהילתיים, מרכזי קשישים ומועדוני נוער.

שלום עזרן, ריטה רובינשטיין, משה וידמן ונפתלי דרעי. צילום: אבשלום ששוני

פרויקט נוסף הוא ‘אוהל העצמאות’ של בני עקיבא אשר מזמינים אליהם לאוהל את הקהל הרחב ללמוד על מדינת ישראל, לענות על חידות ולחגוג יחד את החג.

הטקס התקיים במעמד מר משה וידמן יו”ר הבנק, גברת ריטה רובינשטיין סמנכ”ל משאבי אנוש ומנהל של הבנק, מר שלום עזרן, מנהל מחלקת החינוך בעיריית לוד, מר נפתלי דרעי מזכ”ל תנועות הנוער ומזכ”לי התנועות השונות.

את הטקס פתח יו”ר הבנק מר משה וידמן אשר בירך את נציגי תנועות הנוער. לאחר מכן עלו נציגי הפרויקטים וקיבלו תעודות הוקרה על תרומתם לקהילה.