הדבר החשוב ביותר לכל עסק – וותיק וחדש כאחד, הוא לתת מידי פעם ‘פוש’ בכדי להעלות את החשיפה ולמשוך עוד לקוחות. הדרך לעשות היא באמצעות קידום, ויש לכך שתי גישות: קידום ממומן בגוגל הדורש מהעסק להקדיש סכום מסוים לקידום אפקטיבי, וקידום אורגני הדוגל בשימוש בתוכן איכותי ואלמנטים אחרים בכדי להעלות את הדירוג של האתר במנוע החיפוש.
היתרונות של קידום ממומן בגוגל
אין ספק שכבר עכשיו אתם מבינים שישנם הבדלים ברורים בין קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני, אך לא בהם נעסוק במאמר זה. כעת, נפרט בפניכם את היתרונות הנפלאים של הקידום הממומן וכיצד הוא יוכל לעזור לעסק שלכם להגיע הכי רחוק שאפשר:
- חשיפה מהירה בזמן קצר – זהו היתרון הגדול ביותר של הקידום הממומן. בעוד שקידום אורגני דורש התמדה ויצירה מקורית הדורשת זמן, הקידום הממומן עובד בסך הכל בהתאם לסכום שתקדישו לו. ברגע שייכנס סכום כסף, המודעה שאתם רוצים לפרסם תגיע למספר רב יותר של גולשים וכך אתם תהנו מחשיפה בזמן קצר יותר.
- נשארים מעודכנים בכל זמן – כלי הקידום הממומן מציג בפני המשתמש כלים סטטיסטיים יעילים שיסייעו לבעל העסק להישאר מעודכן בכל זמן. מהרגע שמודעה עולה לאוויר, בעל העסק יוכל לקבל מידע בזמן אמת בנוגע לחשיפה, ביטויי המפתח המוצלחים, כמות הקליקים ועוד. אם הנכם נעזרים באדם המתמחה בקידום ממומן, הרי שהוא יבצע אופטימיזציה באופן רציף בכדי להמשיך את החשיפה של המודעה ואף לשפר אותה.
- תקציב שנוח לכם – קידום ממומן מאפשר עבודה במספר שיטות שונות, כאשר אחת מהן מגדירה שמפרסם ההודעה לא יצטרך לשלם עליה במידה ולא יקליקו עליה. שיטה זו נקראת PPC – Pay Per Click והיא נחשבת לאהובה במיוחד בקרב מנהלי הקמפיינים.
- אין הגבלה על ביטויים – האם ידעתם שקמפיינים של קידום אתרים יתמקדו לרוב במספר מאוד מצומצם של ביטויי מפתח מוצלחים? ובכן, הקידום הממומן לא מגביל אתכם מאף בחינה. הגמישות היא רבה ותלויה בעיקר בכמה אתם מוכנים להשקיע.
- אין הגבלה גם על הפרסום – בעזרת קידום ממומן בגוגל יהיה לכם קל הרבה יותר להגיע לשווקים בחו”ל. פשוט מאוד, יש ליצור מודעה בשפה זרה, ובהתאם להגדרות להפנות אותה לקהל היעד המתגורר במדינות הדוברות את השפה. בנוסף, לכך, שימוש בכלי המתקדם Google Adwords יאפשר לכם לפרסם את המודעה לא רק בגול, אלא גם באתרים אחרים. המשמעות היא כמובן, הגדלת החשיפה.
להעניק לעסק שלכם את הטוב ביותר
אתם לגמרי צודקים! לא כולם נולדו מקדמי אתרים ולא לכולם יש זמן ללמוד את רזי המקצוע, בטח לא אם אתם בעלי עסקים. לכם יש דברים אחרים להתעסק בהם. במקום זאת, הפקידו את משימת קידום ממומן בגוגל בידי מקדם מקצועי, שלמד את התחום ומכיר את כל אותם ‘שטיקים’ קטנים שהופכים את קידום האתר שלכם ליעיל במיוחד. כעת, כל שנשאר לכם לעשות זה רק לצפות באתר שלכם מטפס מעלה!