חשבתם שניהול מוניטין באינטרנט מתאים רק לעסקים ואנשי ציבור? בשנים האחרונות מנהלים בחברות ואנשים פרטיים רבים פונים לשירותי ניהול מוניטין כדי לטפל במוניטין שלילי בגוגל או לשפר את התדמית שלהם בגוגל וברשתות החברתיות. כיצד עולם ניהול מוניטין הפך לאפשרי עבור כל עסק או אדם בישראל? ומדוע אנשים פרטיים חייבים ניהול מוניטין באינטרנט?
ניהול מוניטין באינטרנט לאנשים פרטיים
עולם ניהול המוניטין באינטרנט חם ומבוקש, עסקים וחברות מכל ענפי המשק וכל גודל, אנשי עסקים וכן אנשי ציבור ממפלגות ארציות ועירוניות פונים לחברת “ניהול מוניטין” לניהול מוניטין באינטרנט.
לאחר הסתערות העסקים ואנשי הציבור, בשנים האחרונות החלה מגמה של פניה לניהול מוניטין עבור אנשים פרטיים המבקשים להפוך את המוניטין שלהם בגוגל למושך וחיובי יותר או במקרים אחרים לטפל במוניטין שלילי המגיע לידי ביטוי בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל וברשתות החברתיות (לרוב לאחר פרשה הכוללת את שמם או פסק דין המופיע על שמם).
כל אדם המקליד שמכם ברשת יכול להיחשף לכל מידע הקיים עליכם באתרי האינטרנט השונים וכן מידע הנסרק מהרשתות החברתיות, מוניטין חיובי בגוגל יסייע לאנשים פרטים להצליח בחיים במישורים רבים.
ניהול מוניטין באינטרנט לאנשים פרטיים יכול לסייע בשיפור התדמית שלכם באינטרנט, הדחקת אירועי עבר לא נעימים, שיפור במציאת עבודה, קידום בקריירה האישית שלכם ואפילו סיוע בזוגיות במצבים בהם בני או בנות הזוג הפוטנציאלים מחפשים את שמכם בגוגל.
ניהול מוניטין לבכירים בחברות
מלבד אנשים פרטיים, גם בכירים בחברות השונות למדו שהמשרות העתידיות שלכם והקריירה שלהם בתפקידים שונים בארץ (במגזר הפרטי או הציבורי) ותפקידים שונים בחו”ל, נופלים וקמים על איך הם מוצגים בגוגל וברשתות החברתיות. לשם כך, מנהל המוניטין דואג לטפל ולדחוק את המוניטין השלילי אם קיים ולבנות מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות, מושך את העין, משדר אמינות וכזה שהופך אתכם למומחים בתחומכם.
בדומה לעסקים ולאנשי הציבור: מומחה לניהול מוניטין עבור אנשים פרטיים ובכירים
על אף שאדם פרטי אינו עסק קטן או גדול או איש ציבור בכיר, המקצועיות הנדרשת לניהול מוניטין במצבים שונים גם עבור אנשים פרטיים או בכירים בתפקידים שונים במשק היא חסרת פשרות.
חברת “ניהול מוניטין” תאתר ותנתח את המידע עליכם בגוגל וברשתות החברתיות, סקירת המוניטין הנוכחי שלכם ברשת ותבנה תכנית פעולה להפיכת המוניטין שלכם לחיובי.
על פי לירון קטלן, יזם דיגיטלי: “ניהול מוניטין מתבסס על דחיקה, הבטחות למחיקת תכנים הן מיותרות ובעלות סיכוי נמוך, באמצעות דחיקת אזכורים שליליים או לא רצויים והעלאת תכנים חיוביים ומותאמים לצרכים הפרטיים שלכם בכלים דיגיטליים מתקדמים, ניתן לשפר את המוניטין שלכם בגוגל בעשרות מונים”.