Site icon מקומונט לוד

TED בלוד

האירוע החגיגי בסגנון TED ליזמות חברתית וקהילתית הגיע ללוד. באירוע יופיעו נשים, תושבות העיר, בעלות חזון וחלום שהובילו לשינוי פני החברה בתחומים שונים ומגוונים.

הערב החגיגי הופק ואורגן על ידי קבוצת הנשים, יהודיות ערביות, מובילות שינוי בעיר לוד שעברו השנה תהליך עמוק ומתמשך של מנהיגות.

התכנית מתקיימת בשיתוף  עיריית לוד, האגף לשילוב חברתי, פורום נשים עירוני, השגרירות האמריקאית (MEPI) ועמותת “אפשר אחרת” המקדמת פעילויות לחיים משותפים בעיר לוד.

ted צילום מסך

למיזם הזה נבחרו נשים חזקות בעלות פוטנציאל למנהיגות שיוכלו לתרום ולהשתלב בעתיד בעיר. כחלק מהאתגר של הקבוצה, הן בחרו באירוע של נשים פורצות דרך בסגנון TED.

מתוך מבחר גדול של מועמדות, הן בחרו מספר מצומצם של נשים שעשו תפנית בחייהן או שתרמו מזמנן וכישרונן לחברה. הנשים הנבחרות עברו  הכשרה מקצועית כדי שיתאימו לדרישות המודל של TED  להציג ולחשוף את סיפור חייהן.

הפורמט של TED הוא ייחודי, מדובר בהרצאות קצרות שאפשר לראות ולהתרשם מהניסיון והידע של הדוברים שעוסקים בתחומים שונים ומגוונים מרחבי העולם.

זו הפעם הראשונה בישראל שהאירוע מופק ע”י קבוצת נשים רב-תרבותית ומשתתפיה – נשים יהודיות וערביות תושבות לוד.  באירוע תיקח חלק הזמרת אחינועם ניני שתביא משיריה ותנעים את הערב.

האירוע יתקיים  ב-6.12..17 באשכול הפיס אורט לוד, במעמד ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, נציגי השגרירות האמריקאית שמלווים את התכנית, אפרת אברהם, יועצת ראש העיר למעמד האישה, שולי מועלם, רכזת נשים עירונית וד”ר תקווה ברכה מנכ”לית “אפשר אחרת”.

הכניסה חופשית. יש צורך בהרשמה מוקדמת בטלפון מספר – 08-9283108.