Canna Corso היא חברת בריאות מבוססת קנאביס המציעה מוצרים ושירותי CBD. הם מציעים שמן CBD, כמוסות ועוד.
קאנה קורסו ראתה צמיחה ניכרת בשנים האחרונות. כדי להמשיך את הצמיחה הזו, הם צריכים להתמקד במודעות למותג שלהם, בגיוס לקוחות ובשימור.
הם מקווים שעל ידי התמקדות בתחומים אלה הם יוכלו להצמיח את העסק שלהם בעתיד.
Canna Corso הוא זן חדש של קנאביס שמכה גלים בתעשייה.
ישנן דרכים רבות לגדל את קאנה קורסו, אך ישנן כמה שיטות עבודה מומלצות שיכולות לעזור לך להפיק את המרב מהצמח שלך.
הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת גידול קאנה קורסו הוא שהוא זקוק להרבה אור ומים.
גם סביבה חמה ולחה תהיה הכרחית כדי שהצמח ישגשג.
קאנה קורסו היא סוכנות שיווק ממוקדת קנאביס. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים לתעשיית הקנאביס לרבות עיצוב אתרים, כתיבת תוכן, שירותי מיתוג וייעוץ.
קאנה קורסו פועלת כבר למעלה מ-4 שנים. בתקופה זו, הם גדלו מחברה קטנה לאחת מסוכנויות השיווק המובילות בתעשיית הקנאביס עם לקוחות בכל רחבי העולם.
צמיחה זו הושגה באמצעות עבודה קשה ומסירות ללקוחותיהם, כמו גם הצמיחה האישית שלהם. קאנה קורסו תמיד מחפשת דרכים לשפר את עצמם ולספק שירות טוב יותר ללקוחות שלהם.
Canna Corso היא המסעדה הראשונה שמתמקדת בקנאביס בארה”ב. יש להם תפריט עם מנות עם רמות שונות של THC.
הבעלים של Canna Corso מאמינים שהם מספקים סביבה בטוחה עבור אנשים ליהנות מקנאביס בסביבה נוחה, תוך חינוך להם על היתרונות של CBD ו-THC.
כדי להצמיח את העסק שלהם, הם צריכים לוודא שהלקוחות שלהם מרגישים רצויים ורוצים לחזור לעוד.
חלק זה יסקור כיצד לגדל את הקאנה קורסו ומה שאתה צריך לדעת על הצמח והתהליך.
קאנה קורסו הוא סוג של קנאביס שהוא הכלאה של שני סוגים נוספים של צמחי קנאביס – קאנה סאטיבה וקאנה אינדיקה.
לקאנה קורסו יש בדרך כלל רמה גבוהה יותר של THC מכל זן ההורים, מה שהופך אותו לשימושי למטרות רפואיות כגון שיכוך כאבים או סיבות טיפוליות אחרות.
למרות היותו היברידי, ניתן לגדל את הצמח בכל אקלים המתאים לגידול צמחי קנאביס.
תקופת הפריחה משתנה בהתאם לאזור אך בדרך כלל נמשכת בין 8-10 שבועות לפני הקטיף.
Canna Corso היא חברת משקאות מבוססת קנאביס המתמחה ביצירת חלופות בריאות יותר לאלכוהול. החברה נוסדה על ידי שני חברים, מייקל וג’ון. הם חברים מאז שהם היו ילדים ושניהם נלהבים מהיתרונות הבריאותיים של הקנאביס.
החברה גדלה במהירות מאז הקמתה ב-2014, אבל היא ספגה כמה מהמורות בדרך. מייקל וג’ון נאלצו לבצע כמה שינויים במודל העסקי שלהם כדי לעמוד בקצב הביקוש למוצר שלהם. אחד מהשינויים הללו היה העסקת מנהל שיווק ראשי, שעזר להם להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם ב-500% במהלך שנה אחת. למידע נוסף היכנסו לאתר של המרכז הישראלי לטיפוח כלבים!