Site icon מקומונט לוד

חילופי מפקדים במשטרת לוד

בטקס מרשים נפרדה משטרת לוד ממפקדה בשנה האחרונה, סנ”צ יגאל עזרא אשר קודם לדרגת נצ”מ ולתפקיד קצין אגף החקירות והמודיעין במחוז מרכז, וקיבלה בברכה את מפקדה החדש, סנ”צ שמעון דהן אשר שימש במגוון תפקידי מפתח במשטרת ישראל, בין היתר כראש מפלג בילוש בימ”ר מרכז וכמפקד במשטרת קדמה שרון החולשת על יישובי המשולש.

הטקס התקיים במתנ”ס גני אביב, במעמד ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, מפקד המחוז ניצב מוטי כהן, מפקד המרחב תנ”צ מוטי אדרעי, מפקד משטרת לוד היוצא והמפקד הנכנס ונשותיהם, סגל הפקיד הבכיר מהמחוז ומהמרחב, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון אלי סער, קציני ושוטרי תחנת לוד ובכירי העירייה בראשותו של המנכ”ל אהרון אטיאס, וכן הרב יענקל’ה גלויברמן, מנהל עמותת “יד ביד“.

בתמונה ראש העיר בטקס חילופי המפקדים, מימינו ניצב מוטי כהן, סנצ שמעון כהן והרב גלויברמן, משמאלו נצמ יגאל עזרא, תנצ מוטי אדרעי, מנכל העירייה אהרון אטיאס, וממ ראש העיר אלי סער. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

מפקד המחוז ומפקד המרחב הודו לראש העיר על שיתוף הפעולה ההדוק נוכח האתגרים הרבים הקיימים בעיר ואיחלו הצלחה למפקד היוצא ולמפקד הנכנס בתפקידיהם החדשים.

בדבריו ציין סנ”צ שמעון דהן, כי שמח לקבל את הפיקוד על תחנת לוד נוכח הפעילות הנחושה המתבצעת בשיתוף העירייה, והוסיף כי התמודד בתפקידיו הקודמים עם סוגיות דומות מאוד לאלו הקיימות בלוד. כן הציע לקדם פרויקטים קהילתיים משותפים למשטרה ולעירייה בשילוב הדוק עם פרויקט עיר ללא אלימות, והדגיש את חשיבות המסרים האחידים של המשטרה והעירייה בנושא חוק וסדר.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו הביע את שביעות רצונו ממינויו של סנ”צ דהן לתפקיד, “אני מאמין ששיתוף הפעולה המעולה עם מפקד התחנה הקודם, נצ”מ יגאל עזרא יימשך גם עם מפקד התחנה החדש. יגאל היה קודם כל בן אדם, מנטש אמיתי, גבר שבגברים וחבר יקר אשר הביא גישה קהילתית, עליו נאמר קצין וג’נטלמן. אני משוכנע שגם עם המפקד החדש, נעבוד כתף אל כתף במשימות חיזוק הביטחון האישי ואכיפת החוק והסדר, משימות שהן בראש סדרי העדיפויות הן של תושבי לוד והן שלנו כרשות מקומית. הקשר שלי עם המשטרה הוא אינטנסיבי, אני קנאי לעבודה המשותפת ועומד בקשר עם כל שרשרת הפיקוד, כל הזמן, כי בקיום ביטחון אישי דימוי העיר ינסוק מעלה, כי כאשר נקפיד על עבירות איכות חיים, נבלום פשיעה חמורה יותר. נהדק את שיתוף הפעולה ונקיים קשר רציף, יום יומי, יחד נחזק את לוד בע”ה כעיר בטוחה המקפידה על חוק וסדר בתחומה”.

אין ספק כי במשטרה ובעירייה ישדרו חזית אחידה ונחושה באתגרים המשותפים של שמירת הקשר עם הקהילה, חיזוק הביטחון האישי ושמירה על החוק והסדר בלוד.